I LOVE SUNDAYS!

Nå ligger jeg rett og sliten på sengen. Med det seneste nummeret av Streetstyle og en pose bamsemums, herlig! Har blitt helt addicted av Streetstyle. Elsker spesielt intervjuene av bloggerne, blir så inspirert av å lese de! Har også virkelig fått kjørt meg i helgen, kjenner jeg! Skal legge ut alle bildene i morgen + videoer av hele modellkurset + oppsummering av alt vi gjorde! Men nå skal jeg bare kose meg resten av kvelden og hvile helt ut. 

♥ Hva gjør du i kveld?

 

Love Stina <3

8 kommentarer
    1. I helga har jeg rett å slett vært i bursdag til mi vestevenninne som fylte tolv år. Det var ganske koselig.ellers har jeg bare aett ein god film. Daffed, kost med dyret mitt, spist pizzabakeren osv. Ganske daffebde helg, men samtudig ganske veldig gøy,hehe!!

    2. Jeg har tatt sol og bare slappet av med venner. Bare kos meg i hele dag! Og brukt søndag til en skikkelig søndag! ^^
      Ser ut som du har hatt det fint hvertfall ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg