AFTER PHOTOSHOOT

Som jeg sa i går, var jeg på photoshoot hos Rolf-Ørjan Høgseth i går. Vi hadde en bikini shoot. Det var jeg og en modell til som byttet på å bli tatt bilder av. Den andre modellen var Caroline fra samme byrå som jeg er i (starlet). Jeg syns shooten gikk veldig bra. Tror det kun ble svart-hvitt bilder. Så gleder meg virkelig til å se bildene fra shooten! 

 

Etter jeg var ferdig på shooten gikk jeg bort til jobben til Isabella (bestevennen min). Hun jobber på Glass i Drammen, som kokkelærling. Vi ser hverandre så sjeldent for tiden så det er utrolig koselig når jeg får møtt henne! Når hun var ferdig på jobb bestemte vi oss for å gå ut å ta en pils. Sjokkerende nok var det faktisk bare ett sted som var oppe lengre enn 23. Så vi endte opp på Henriks. Nesten bare gamle mennesker, så følte jeg meget ung der! Haha. Møtte igjen en venninde jeg gikk på ungdomsskolen med også faktisk, så det var koselig. 

♥ Hva gjorde du i går?

 

Love Stina <3

5 kommentarer

Siste innlegg