PÅ VEI TIL PHOTOSHOOT!

Nå sitter jeg på toget på vei til Drammen. Klarte faktisk å prestere å ta bussen til Sandvika en time for tidlig, litt usikker på hvordan jeg klarte det. Så jeg stakk bort på Sandvika senteret og kjøpte en ny klokke. Men orket ikke gå rundt, så jeg satt meg ned på en krakk og var litt forever alone. Haha, jeg er alt for mye på artige.no

Uansett, I dag skal jeg shoot hos Rolf-Ørjan Høgseth. Han skal ta noen bilder av meg i studioet. Looken i dag er veldig naturlig. Nesten ikke noe sminke og rett hår. Siden det er bikini shoot er det viktig at det ikke er for mye glitter og stas, for da kan det fort bli glamour. Og det har jeg ikke veldig lyst til at det skal bli.

Jeg gleder meg skikkelig til shooten i dag! Tror det kan bli morsomt og krevende.

– Har du vært på photoshoot før?

Love Stina <3

14 kommentarer

Siste innlegg