INFO OM LOCKS AND BONDS HÅRET

Har i det siste fått endel spørsmål angående hair extensionet jeg fikk av Locks and Bonds. Så da tenkte jeg at jeg kunne lage ett innlegg som jeg kan svare på alle spørsmålene deres om det. 

– Hvilket hår bruker du?
DETTE håret.


–  Hvordan er kvaliteten på håret?
Den er veldig bra! Det er veldig bløtt og blankt. Det ser heller ikke sånn “fake” ut, som andre extensions fort kan gjøre.  

– Er håret ekte?
Ja. Alt håret derfra er 100% ekte. Mange som selger extension billig blander i dyrehår eller syntetisk hår, for å gjøre det billigere. Noe som gjør at det blir dårligere kvalitet. Mens hos Locks and Bonds er det kun menneskehår, hvilket gir utrolig god kvalitet.  

– Kan man bruke glattetang/krølltang på det?
Ja, siden det er ekte menneskehår kan du style det akkurat som det skulle vært ditt eget. Det lar seg faktisk krølle lettere enn mitt eget hår. 

– Hva slags børste bruker du på det?
Jeg bruker nesten bare naturbørste på det. Det kan du få kjøpt overalt. Men det er litt dyrt. Jeg bruker også en annen hårbørste som er av plastikk, som er lagd for langt hår. Den fungere også veldig bra. Den er stor og firkantet, hehe .

 

Trykk HER for å se mer av hair extensionene til Locks and Bonds

♥ Noe du ikke fikk svar på?

 

Stina <3

5 kommentarer

Siste innlegg