Premierefest i kveld!

I vår var jeg på et bloggmøte, jeg ikke kunne fortelle dere om. Der utviklet vi (jeg og noen andre blogg jenter) et blad med jentene fra egmont. Vi utviklet bladet Streetstyle. Det er et bloggmagasin som kommer en gang i måneden. Trykk her for å se mer om det.


I kveld har bladet premierefest, og jeg skal dit. Jeg gleder meg utrolig mye! Jeg skal dit med Thea og Cecilia. Jeg kommer nok også til å møte på mange andre bloggere. Blir utrolig gøy å være med andre som har samme interesse som jeg har. Jeg skal ta masse bilder som jeg kan legge ut på bloggen, så dere kan se ♥

 

♥ Har du hørt om streetstyle?

 

Stina <3 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg