Frokost med Isabella i Oslo!

Uff, har hatt feber siden torsdag. Har vært helt forferdelig. Har ikke klart å gjøre annet enn å bare ligge rett ut de siste dagene. Men i går følte jeg meg faktisk bedre, så da dro jeg og Isabella ut på byen, nærmere sagt Luux. Vi danset og hadde det gøy! Og jeg ble kjent med en del mye mennesker. Samt at jeg også møtte mange fra det jeg bodde før. Ble helt sjokkert over å møte de på Luux.

I dag våknet jeg opp med den værste stemmen noensinne. Siden jeg hadde feber inntil i går (som har kommet tilbake nå, fml) hadde stemmebåndet mitt vrengt seg helt, så nå høres jeg ut som en gammel dame, som har røyket altfor lenge! Ikke veldig pent!

Har faktisk ikke spist frokost enda. Så nå skal jeg og Isabella til Oslo en tur for å spise.

– Hva skal du i dag?

Stina

7 kommentarer

Siste innlegg