Kontakt

Det finnes finnes flere måter du kan kontakte meg på. Dersom du er en leser og lurer på noe, anbefaler jeg deg å spørre i kommentarfeltet. Så kan jeg svare deg så godt som mulig der.

Hvis du ønsker å inngå samarbeid kan du sende en mail til: [email protected]

 

Du kan også følge meg på forskjellige plattformer:

YouTube

Facebook

Bloglovin

Instagram (@stinablogg)

Snapchat: stinablogg

Legg meg til som venn på blogg.no, HER

 

Vil du sende post til meg? 
Send til: 
Stina Bakken
Pb1532
3206 Sandefjord 

 

152 kommentarer
    1. Hei stina. Jeg trener på fresh fitness. Jeg lurer på åssen du trener dine lår,mage og rumpe. Kunne du sent meg en oversiky over hvilke aparater eller øvelser jg bøt gjøre for å få se en forskjell?

    2. Hei har sett alle videoe dine på youtube jeg har også vært innom bloggen din.
      Det hadde vært fint vis du hadde sett min blogg den heter eliseblomst.blogg.no
      Du er veldig pen å liker stilen din

    3. Lest litt på bloggen din og lurer på tips til å trene bryst.. Dvs løfte brystene 🙂 takk for god inspirasjon! 🙂 nå starter rumpe og lårtrening for min del! 🙂 akkurat kommet ned til vekta jeg ønsker, så nå er det kun stramme opp litt 🙂

    4. Hei jeg heter Hedvig og jeg er 10 år .
      Jeg så på kategorien mat tror jeg den het, men i såfal så lurte jeg bare på hvor du kjøpte den Starbuks koppen som du har smoodie i?
      Ikke stopp med å lage videoer siden du er super flink!!!!!!!!!!
      Stor fan!!!!

    5. Du er min favoritt blogger. Jeg vil takke deg for etter at jeg fant bloggen din på YouTube så har du inspirert meg til og opprette en egen blogg. Alle videone har liksom en mening du gjør alt helt perfekt. Håper du fortsetter som blogger.

    6. Hei Stina. jeg digger bloggen din og ser både her og på youtube kanalen din hele tiden og du inspirerer meg virkelig. Jeg hadde blitt kjempe gla om du så bloggen min som er http://www.isabelrk.blogg.no håper du ser denne kommentaren og vil gjerne kommentere å bloggen min.
      Hilsen meg Isabel 13 år fra Sandnes

    7. du er så flink til å lage videoer!! Så den videoen med deg og Lykke Sofie, når dere drakk julebrus og sånt. elsker videoene dine!!

    8. Hei Stina! Jeg trener ganske hard trening hver eneste dag, er på landsdel nivå.
      Jeg lurer på om det med #30DagerUtenSukker hjelper mot og få mer energi?

    9. hei, jeg bprøver og lage blogg og trenger hjelp. jeg lurer på hvordan jeg kan få sånt ting under bildet. sån du har der det står, om meg kontakt meg OSV

    10. hei vil ha en blogg mamma sier at jeg må være 13 år for å blogge hvor gammel var du da du fikk din første blogg.
      hilsen maren 10 år

    11. I LOVE YOU 💋 💘 💝 💞 💟 du er verdens beste blogger og du er helt klart mitt beste forbilde

    12. Hei! Jeg har kyst til å gjøre kroppen min klar for bikini sesongen og lurte på om du har en timeplan som trener hele kroppen i løpet av uken? ❤️ (Mage, rumpe, bein, kondisjon osv.) Elsker bloggen din, stå på videre ❤️

    13. Hei
      Nydelig blogg!!
      Du har mange fine bilder på bloggen.
      Regner med det er noen som tar de av deg? Noe tips til hvordan jeg kan gjøre det når jeg ikke akk har noen som kan stille som fotograf?
      Jeg bruker et sony speilreflekskamera.
      Hvilke type kamera synes du er best?
      Stå på videre
      Mvh
      -H

    14. Hei, jeg lurer bare på om du kan se på snapper? Jeg heter tatta2 🙂 og er STOR fan! Elsker bloggen din! Den er hele livet mitt<3

    15. Hei, Stina!
      Lest så mye fin om tape extentions på bloggen din, og vurdere og kjøpe extentions fra dere du kjøper ifra.
      Også lurer jeg på om du vet om noen frisører i Drammen området som setter det på?
      Tusen takk 🙂

    16. Hei
      Fin blogg, vakre bilder.
      Jeg lurer på, er det antall sidevisninger eller lesere som gjelder for og komme på toppblogger listen? Gjelder dette per dag eller pr uke? Og hvor mange må jeg ha? Og sist men ikke minst, hvordan vet jeg når jeg er med og eventuell plassering?
      Håper på svar.
      Stå på!

    17. Hei jeg lurte på om du viste om et sted man kan sette på vippe ekstenchons? ( vet ikke helt hvordan det skrives…😂

    18. Hei!
      Jeg vurdere å begynne med tape extensions, aldri prøvd før bare hatt clip on, men ble litt klar av å ta det av og på heletiden og slikt.
      Men med tape, går det å ta alt håret bak og sette det opp i en hestehale eller kan det bli litt rart med tanke på hvordan tape-extensionet blir festet? 🙂

    19. hei Stina <3 kan du lage en leilighets video og en video der du viser oss garderoben din?? ps er din største fan<3<3

    20. Hei du er mitt største idol<3 Og ville gjort alt for å møte deg og bli godt kjent og kanskje bli venner:) Å vil ha så mange mote-tips og sminke-tips:D Å fy søren er så stor fan<3 du aner ikke:)

    21. hei jeg elsker kanalen din.
      men kan du lage en innkjøpsvideo om det du kjøpte i berlin på primark plis svar meg jeg elsker kanalen di kjikkelig

    22. Hei stina jeg er 11 år og jeg har sett alle vdeoene dine deer brae og du fikk tomel opp på alle du er flink til å lære folk om ting og sånn jeg diger deg veldig kunne ønske du var søstra mi

    23. Hei Stina! Jeg er en stor fan av deg jeg ser på videoene din på YT og jeg leser bloggen din du er super fin og kul.

    24. Hei Stina du e mitt idol å lurte veldig på om du kunne lage en pakke video der du pakker tingene du tar med å en ferie elsker deg du gjør en fantastisk jobb når det jelder blogging du har endret kostholdet mitt å spiser nå sunt å du har også endret holdningen min takk for hjelpen Stina du er super 👌🏼👌🏼👌🏼👌🏼❤️❤️❤️❤️💟💟💟😘😘😘

    25. Hei, Stina!
      Jeg er en gutt som digger både deg og bloggen din 🙂 Innrømmer gjerne at det stort sett blir mest å se på bildene og videoene dine 😉 Du er så utrolig vakker og deilig!
      Dessuten virker det som om du driver bloggen din veldig profesjonelt og godt gjennomført. Stilig layout, masse innlegg med seriøst og solid innhold, sexy videos (med stil og klasse – du går aldri over grensen), tips og inspirasjon til alle fjortisbertene som digger deg, og eye candy til oss gutta – RESPECT 🙂
      Dersom du skulle være interessert i litt sponsing og hjelp med finansieringen av bloggen din, har jeg et aldri så lite forslag jeg gjerne diskuterer nærmere med deg 🙂 Send meg en mail om du vil vite mer!
      Ellers, KEEP UP THE GOOD WORK 🙂
      Klem fra Alex

    26. du er den eneste bloggeren jeg faktisk ser på alle de andre er så skjedelige men du er så kul kan du plis lage litt flere videor men bare vis du har tid da men du er væerdens kuleste jeg elsker det du legger ut på bloggen og alle videone og når legger du ut videone jeg vat at det er på onsdager men vilker klokkkeslet er det?hvis ikke du har et fast klokkeslett!
      ps:du er mitt idol!

    27. Hei, Jeg bare lurer på om du hadde tenkt og ha en ny 30dagerutensukkerutfordringen? etter sommeren eller noe som det, Jeg elsket videoen din om mat industriene og hva de gjør med oss. men dessverre fikk jeg ikke vært med på utfordringen siden begynte og lese bloggen din nylig.

    28. Hei, Jeg liker bloggen din veldigt godt.
      Du har mange fine bilder.
      Jeg har sett mange av videoene dine.
      Jeg har delt mange av
      Videoene dine til vennene mine.
      Hilsen Sanna 😀😀😀😀😀

    29. Hei Stina. Du er smart,fin og kul. Men det var en ting jeg lurte på kan du lage noen middag’s tips uten fisk? Plis

    30. hei Stina jeg er 12 år og jeg er din største fan fordi du er fantastisk og jeg så du hadde sedd det jeg skrev på instagram og jeg ble så glad for du kunne se den og jeg håpet du likte den og jeg håper om du kunne lage flere videoer der du ringer folk på telefonen får jeg har så lyst og jeg har ikke sett en bedre person en deg fordi du er jo så fantastisk fin og snill og det er så mange ting jeg liker med deg og jeg har sett alle videone dine som jeg har sakt før men du er jo min største idol og jeg elsker bloggen din håper du kan svare det vil gjør meg veldig glad :):):)

    31. Hei Stina , jeg heter Maren og er 10 år 🙂
      Jeg er VELDIG stor fan av deg Stina (Marie) Bakken ^~^
      Du er forbildet mitt du er mitt IDOL , jeg ELSKER arbeidet ditt , håper du svarer på denne komentaren ^_^
      Forresten hvilket land liker du deg best i og hva plass?

    32. Du er super kul Stina jeg er din største fan og jeg heter Elisabeth osåå lurte jeg på om du en gang kunne lage en video liksom vlog Videor plis

    33. Hei Stina
      Jeg lurte på om du kunne hjelpe meg litt med et prosjekt jeg har på skolen.vi kunne velge hvem vi hadde lyst til å skrive om og da valgte jeg deg😊kunne du komme med litt ting om deg som jeg kan snakke om og da er det egentlig alt mulig💕
      Hilsen sara Pettersen Johannesen

    34. Hei, Stina jeg lurte på om du kunne lage en vidio hvor du gjør ting vi har utfordret deg til. Før du gjør det leser du utfordringen høyt. PS: ca 5 ting

    35. Hei stina jeg heter Emilie og er 15 år
      Jeg vil si noe til deg
      Jeg har følt med på bloggen din i fem år og jeg elsker den.
      Jeg elsker videoene dine og jeg elsker deg ikke liksom
      Fårelska men pærsonligheten .
      Jeg hvil alltid følge med på bloggen din og på YouTube

    36. Hei, sikkert dumt og spørre om, man jaja.
      Hvor lagde du bloggen din? jeg vil lage en blogg men vet ikke hvor jeg kan lage en

    37. Hei. Jeg synes du er en pen og flott jente som tydeligvis er veldig intelligent. Du har mange interessante tanker om forskjellige emner. Likte spesielt godt innlegget ditt om matvareindustrien f.eks., om hvordan barn blir påvirket til å handle spesielle matvarer i butikken eller å gå på McDonalds etc. Gjennomførte faktisk 30 dager uten sukker for en god tid tilbake og nå spiser jeg omtrent ikke sjokoloade eller andre varer med mye tilsatt sukker :-). Synes også du er flink til å uttrykke deg og mange av dine tidligere videoer hvor du har snakket om depressjon har vært fascinerende å se på/lytte til.
      Du sa i en tidligere video at du ikke var troende eller fulgte en religion. Jeg er ikke troende selv. Lurte på om du har skrevet mer utfyllende innlegg om dette temaet før eller, om ikke, kunne tenke deg å skrive om det i senere innlegg. Om det er noen spesielle grunner som ligger bak avgjørelsen din f.eks.
      Du sier du mottar så mye kritikk og negative kommentarer. Ikke ta dette til deg, jeg synes det er flott at du driver med det du liker. Er modig av deg å leve såpass offentlig og dele så mye. Alle som gjør det får nok hatefulle kommentarer i variende grad. Jeg tror det meste er sjalusi i bunn og grunn.
      Hilsen gutt 23, Bergen

    38. Du er utrolig flink på YOUTUBE. Jeg har komt innom bloggen din og den er fantastisk<3 Jeg abbonerer på Youtube :)Håper du gir ut flere tips!:)

    39. Du er deilig.
      Jeg vet at det koster mye (i energi) for å kunne få en
      kropp som ser så pass bra ut.
      – Selv har jeg tidligere vært i kanonbra form.
      Men etter en ulykke og 3 ryggprolapser, kan jeg
      nå konstantere at medisiner mot smerte osv, har
      gjort det umulig for meg å nå topp kropp imaget igjen.
      Nå har jeg kun gleden av å se på det som er pent.
      Mitt råd til deg og folk som deg – er..
      “Ikke se på alle personer med en utrent kropp som tapere!” – Det kan ligge VELDIG MANGE grunner bak at enkelte ser ut som de gjør.
      Tenk på det. 🙂
      Om folk tenker litt på dette, vil vi bo i en “bedre verden”
      Klem Fra Mannen !

    40. Hei, stina! Jeg har skadet benet og kom akkurat hjem fra sykehuset. Jeg lurte på om du kunne lage en ny post/video om hva man kan Gjøre når man er syk/skadet?
      Elsker blogger din og deg!
      Duver den som gjorde at jeg turte å si ifra til mobberne på skolen at det ikke var greit at de mobbet!
      Du var den som forandret alt, hele livet mitt!♥♡
      Hilsen Emily!

    41. Syns du er superfin!!
      Jeg er på 12 år og du er mit største IDOL!! Skal få meg blogg, så jeg lurte på om du (som er så talentfull) kunne laget en video om ting du MÅ hugse på og IKKE må gjøre, tenke på osv…. Kunne du laget en video på YouTube om det??’ (Om blogging)

    42. Hei! lurte på om du har noe sunne og enkle oppskrifter på noe godt og spise! kan du kanskje lage et innlegg om det?! Hilsen en som elsker bloggen din!!!!

    43. Jeg elsker bloggen din du er mitt store forbilde kan du legge ut en video da du tar dine favoritt produkter og sier hvor du kommer fra😊Jeg elsker klærne og sminken din jeg håper jeg blir som deg😊😊

    44. Hei
      Jeg har lyst til å prøve locks and bonds extensions, vet du hva du har betalt totalt for frakt, toll, hele pakka? 🙂

    45. Hei! Jeg elsker videoene og bloggen din. Kan du lage en video hvor du forteller sånne hatkommentarer igjen?plis!!!!!!??????

    46. Hei Stina! Har sett at du har handlet mye på nelly. Og jeg bestilte en kjole der i dag til juleballet, og lurte på hvor lang tid det tar får du får pakken? Hvor lang tid tar det vanligvis til deg? Trenger svar så fort som mulig, siden det er mindre enn 2 uker til juleballet…

    47. Du er så utrolig vakker altså!!
      Di kler virkelig sminken du bruker og du er kjempe snill og jeg elsker stilen din
      Fortsett med det du gjør!!
      PS:Du kler langt hår☺️

    48. Korleis var det å flytte ut? Eg har veldig lyst no men er for ung;/..
      Men korleis var det? å korleis fant du leiligheita di? Den leiligheita du bur i er kjempe fin. ♥ Men er såne leiligheiter dyre? Å korleis finner man leiligheter som ikkje er så dyre?
      Mvh jente 14 år

    49. Hei Stina😊 jeg har det samme problemet med magen og legen min gjør ikke særlig mye når det gjelder dette problemet. Jeg har hatt det her i 2 år og det kommer å går hele tiden. Av og til er det vanlige smerter, men det kan virkelig bli til store smerter slik at jeg ikke e klarer å spise mat. Hva kan jeg gjøre?

    50. Hei Stina❤️ Du er min største blogger/forbilde . Det var du som inspirerte meg til og begynne med YouTube. Hvilket kamera bruker du? Bruker min mobil (iPhone 5s, Hehe

    51. Hei Stina! Jeg er 16 år gammel og først vil jeg bare si at jeg esker bloggen din. Før drev jeg å trente veldig mye kondisjon og utholdenhet, jeg trente også mye styrke, men for ca 1,5 år siden fikk jeg skade i begge knærne. Det utviklet seg til ryggproblemer og mye vondt i nakken. Etter jeg fikk skadenbelastningen har jeg droppet ut nesten all jogging og løping og byttet det ut med mye styrke,så jeg lurer på om du har noen tips til å trene kondisjon og utholdenhet som ikke går så hardt utover knærne?

    52. Hei:)
      Jeg elsker å se på din blogg!!
      På Youtube kontoen din har jeg fått mange tips som jeg skal ta med meg videre i livet.
      @stinablogg
      Jeg er veldig takk nemelig hvis du sender meg en E-post hvis du leser denne kommentaren eller bare svarer:):)

    53. Hei Stina. Du er mitt forbilde, du takler nesten alt du takler ha at du bryr deg liksom ikke om det. Du er et sterkt menneske som jeg ser opp til. Jeg hadde satt stor pris på om du hadde lest bloggen min

    54. Hei. Har du ikke noen bilder av deg i strikkete plagg som i mohair, angora. Gjerne i sånn skappel fluffy plagg? Du må jo være nydelig i slike myke plagg 🙂

    55. Hei Stina❤️
      Jeg elsker videoene dine. Jeg skjønner ikke at
      noen sier noe stygt om deg. Jeg finner ikke
      en feil med deg. Du virker veldig SNILL,SØT,
      OG VELDIG VEEEELDIG PEN!!!!!!
      Du er mitt forbilde❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    56. Hei Stina😗
      Bare lurte på om du kunne lage
      en ny room tour💖
      Elsker deg❤❤
      Eg har lert så masse av deg att
      eg ikkje skal ha godteri i
      påske-egget mitt🐥🍫
      Hilsen Carmen😊

    57. Hei!
      Jeg er en jente på 12 år 👧
      Jeg elsker youtube kanalen din😄
      Jeg er ikke så mye på bloggen, men titter jo litt der også. Jeg liker ikke kanalen din best, men deg👉
      Du virker som en fornuftig, vakker dame👩 Jeg vet jeg kanskje er litt ung til og si sånt til folk som er eldre enn meg, men det er min mening…..det er vel fint og vite hva alle synes, er det ikke?uansett, jeg lurer på om du noen gang har dratt rundt og møtt fansen din i forskjellige byer? Og om hvordan man kan la vær og spise for mye godteri i påsken?jeg skal spise litt,men må jeg trene ekstra Da?jeg er en stor fan…og, jeg trenger og trene litt lår også, jeg trener ikke så mye så jeg blir kjempefort sliten😞har du noen øvelser som ikke er så slitsomme, men likevel hjelper?hvis du har, hadde det vært fint om du hadde lagt de ut på youtube…jeg er en stor fan og håper du kan hjelpe meg😘
      MVH=LENE

    58. Hei Stina! Stor fan her. Jeg har bare ett lite spørsmål til deg 🙂 Hvilke program bruker du til og redigere videoene dine? Håper på svar fort! <3

    59. Hei Stina:) har sett nesten alle innleggene dine på YouTube og nå bloggen syntes du er sykt kul og flink med tips:)
      Det jeg lurer på er:
      Hva er det flaueste du er opplevd?
      Vis du har lagt ut et innlegg om det emne kan du forklare hva det heter og hvor jeg eventuelt kan finne det?:)
      ❤️-elig hilsen Hedda:) 11 år

    60. Hei Stina jeg lurte veldig på om du kan lage en video om hvordan du lakker neglene dine eller hvem som gjør det.
      Hvis du skal lage en sån video hvis jeg er heldig gi gjærne tips om å slutte å bite negler og andre tips.
      Hilsen din ALLER STØRSTE FAN!!!!!

    61. Hei Stina!
      Jeg er 12 år og kommer fra Moss.
      Jeg lurte på om du kunne lage flere Clothing Hauls?
      Du er veldig flink!
      Mvh Mathea

    62. Hei stina. Kordan lagde du deg en blogg? Eg vil prøve men eg får ikkje til. Pleas hjelp. Du er en god blogger.

    63. Hei! Jeg er en jente på 14 år som skal skrive en oppgave om mote 2016. Kan du si noe om ditt forhold til mote i dagens samfunn? Det hadde hjulpet MYE! Takk på forhånd <3

    64. Gøy å se igjennom de gamle innleggene dine! Du lignet veldig på sånn du ser ut nå på det nederste bildet! Har du forsatt den toppen, hvor er den fra?

    65. Hei stina<3 lurte å noe du vet denne videoen Sminke- og kontorrom tour! + Sminke kolleksjon. Lurte på hvor du fikk den planten<3 Håp på svar<3<3

    66. Hei,jeg er Caroline.
      jeg ser få blogen din vær dag.
      jeg elsker deg og jeg føler rådene dine hele tiden.
      du er kjempe flink med det nye huse dit.
      jeg hvar nesten nabon din hvis jeg ikke flytet for 7 monter siden <3 og jeg er jensen 8123 på sncet.unskyl skrive feil jeg har dysleksi så jeg er ikke helt go til og skrive vardens beste stina
      <3

    67. Hei Stina❤️ Jeg er stoooooor fan av deg!!! Elsker deg sååååååå mye<3 Håper på tilbakemelding fra deg, hadde vært sååååå gøy!! Love you!! Klem Mari

    68. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ STINA jeg ser på vidione dine vær dag!!!!!!!! De er DRRRRRRIIIITTTT BRA!!!!!!! Jeg ønsket sykt at vi kunne møtes en gang!!! Du har sykt fint hår!! Uansett om noen ikke liker deg er ikke jeg en av de. Stina er en av de beste youtuberne og bloggerne!!!!!

    69. Hei Stina.
      Har noen spm til deg:)
      Jeg lurer på hvor du kjøpte de hvite “delerne” som du har oppi sminke- og kontorskuffen din?
      Og hvor mye kostet den lille skuffen hvor du har alt kontor utstyret ditt i, kommer den også fra Ikea?
      Kunne du fått til å lage en ny morgenroutine fra det nye huset, eller at du lager en video hvor vi “følger” deg gjennom en helt vanlig dag hjemme, på jobb?
      Hilsen jente 15år.

    70. har lyst å h YouTubekanal kan du gi meg noen tips for å få folk til å like videone min. elsker bloggen din

    71. Hei!
      Jeg lurte på hvordan du får så fine negler? Hvis det er falske negler, hvilke merke er det som sitter best? Hvis det er ekte, hvordan gjør du det?!
      Elsker bloggen!
      Hilsen jente på 14år.

    72. God morgen Stina var det skummelt på den hytteturen med de andre Youtubene på den hytta det så litt skummelt ut og jeg elsker kanalen din og jeg er 10 år

    73. du er den beste stina kan du møte opp på meet up på tusenfrid hvis du svarer blir jeg veldig glad
      hilsen Mathilde 10år

    74. Hei Stina!
      Eg starta nettopp ein blogg sjølv der eg skriv om blandt anna personlege ting folk kan kjenna seg igjen i (skal sjølvsagt skriva om andre ting vist eg fortsetter med blogging). Mitt første innlegg var om mobbing og press på dagens ungdom. #fåsluttpåmobbing2016 . Eg lurte på om du har nokon råd og tips til ein nybegynnar som meg? Har ingen lesarar, enda hehe:p, men me begynnar alle ein stad, ikkje sant? Er veldig usikker på om eg skal fortsetta med blogging sidan eg bur i ei lita bygd der folk snakkar og dømmer, fort og lett, men eg ELSKA å skriva! Vil så gjerne dela meiningane og erfaringane eg har hatt i mitt liv, hittil! Håpar du ser detta, need your help gurl!
      Digga bloggen din foresten, du er amazing og eit god forbilde for jenter. Be yourself and fuck the haters!! 🙂

    75. hei Stina! Jeg elsker deg og bloggen din! Og du er ett stort forbilde for både meg og mange unge jenter her ute!! Det må jeg bare si, og du er så utrolig dyktig og flink til og planlegge og gjøre ting!! Ikke rart at du når langt! Kunne ønske jeg var like effektiv med livet mitt som deg!! Men istede desverre sitter jeg bare hjemme og overspiser meg feit på søt mat, og mauler brunost. Jeg har helt slutta og være sosial på grunn av min økende matlyst. Alt jeg ønsker å gjøre er å være hjemme alene å spise masse mat, kaste det opp igjen og se serier.. Det er så trist, jeg er helt avhengig!! Så da lurte jeg påom du kunne hjelpe meg med å bli kvitt søtsuget med å ha en sånn 30 dagers sukkerfritt på bloggen din som du en gang hadde.!!! Det tror jeg ville hjulpet meg masse! For en gangs skyld bli kvitt søtsuget, så jeg får kommet meg tilbake til livet igjen!! :))) takk på forhånd.

    76. Hei Stina!
      Du er favoritt bloggeren min.
      du er bare BEST!
      Du er mitt største forbilde!
      Elsker deg!
      Elsker bloggen din!
      -Tea

    77. Hei Stina! Jeg så den siste videoen du la ut med de bildene du hadde kjøpt. Jeg la merke til at du festet bilderammen rett på veggen og lurer fryktelig på hva du har brukt og om det holder seg oppe? Jeg har selv gipsvegger som jeg helst ikke vil lage noe hull i og kunne trengt noen smarte triks hehe 🙂

    78. Hei Stina! Jeg er en jente på 12 år og blir 13 i desember.
      Jeg har alltid hatt håret mitt ned til brystet og jeg har aldri klippet det kort.
      I sommer vart jeg inspirert av noen som hadde kort hår så eg klippet håret mitt til litt under skuldrene. Når jeg begynte på undomskolen angra jeg sjukt på at jeg klipte meg kort. Nå er håret mitt litt over brysta mine og jeg vil ha det lengre. Jeg har lest mye om hvordan man kan få håret til å vokse men ingenting funker! Jeg har rett og slett ikke tålmodighet! Om en månad er det juleball på skolen og jeg har alltid drømt å då ha krølle håret mitt med en krølltang da men jeg syns at det ser så rart ut når du har så kort hår og da skal krølle det! Har du noen tips? Hva skal jeg gjøre?

    79. Hei jeg er en stor fan!!!!!!💟🎀
      Jeg lurte bare på hvilken selger du kjøpte den leppestift esken på?
      Den du hadde på ebay haul😄

    80. Hei på ebay haul hadde du en sånn eske med leppestifter og jeg lurer på hvilken selger den er fra?😄
      PS:stoooooooor fan💕🎀💙

    81. Stina! Syns du er en så kul blogger! Elsker innleggene dine og du må aldri slutte å blogge! Stå på, og vær deg selv! Håper på svar:-)

    82. Hei jeg er en jente på 11 år som elsker bloggen min. Du er mitt største forbilde og mitt største ønske er å bli like pen som deg. Hadde satt veldig stor pris på å om du hadde lest dette

    83. Hei!!!!! Jeg har lyst til å lage en blogg hva gjorde du for å lage denne??? Brukte du en nettside eller:-)
      Hilsen En Stor Fan:-)

    84. Har du musikal.ly ???
      Sykt stor fan!!!!
      Du er den beste
      Du inspirerer meg sykt mye
      LOVE YOU ♥️♥️

    85. Hei. Jeg lurer på hvilken foundation som er best for tørr og oljete hud. Jeg får sånne hudflak på nesen og over/mellom øyenbrynene, pluss at jeg har veldig oljete hud. Jeg har prøvd å finne foundation for min hudtype, men enten så blir jeg kjempetørr, kjempe blank eller at porene mine kommer frem. Har du noen tips? Plis svar, da blir jeg veldig glad♥ Har slitt med dette lenge.

    86. Hei! Jeg synes at bloggen din er kjempe fin. Jeg lurte på hvordan du fikk den stilen på bloggen din. Jeg finner bare kjedlige stiler. Hvordan fikk du det oppsettet og sånn på bloggen din? Feks med bilde øverst på bloggen.
      Ha en fin dag 🙂

    87. Hei Stina. Jeg lurte på hvor du har kjøpt den komoden der du har sminke i og neglelakk osv…. ( og hva den heter.)

    88. Hei Stina, Du er så utrolig pen du er perfekt på alle måter!❤ D hadde betydd alt for meg om du skev hei eller hva som helst😘❤❤️😍 Jeg vil bli som deg😘❤️❤❤️😍😘🐰❤

    89. Hei Stina! Du lager mange flotte videoer, har sett flere ganger på “Sannheten om maten du spiser”. Hvorfor er den blitt slettet, kan du laste den opp igjen på kanalen din? Regner med at du sletta den ved et uhell. You’re the queen of blogs 🙂

    90. Hei Stina du er kjempe pen men jeg lurer på hvordan det går med Hunden din👍👍👍
      PS.Du er verdens beste blogger EVER😃

    91. Hei Stina du er den peneste bloggeren jeg vet om og den beste bloggeren jeg vet om EVER
      MEN JEG LURTE PÅ OM DU KUNNE LAGE EN VIDIO DER DU FIKSER NEGLENE DINE PLIS SVAR PÅ BLOGGEN DA BLIR JEG SÅ GLAD
      PS.Jeg elsker deg som den beste bloggeren som finnes😃😃🤣🤣

    92. Hei, jeg liker bloggen din og du er en fin person. Du er lizzom som en storesøster for meg, (har ingen søstre) og det hjelper veldig. Men så har jeg det at jeg sliter med selvtilliten og sånn, og da lurer på; Hva gjør du med sminken når du skal bade og sånn? Dukker du ikke hodet under? Eller går du uten sminke?

    93. Hei!
      Jeg er en jente på 12 år som skal få nytt rom. Lurer veldig på hvor du fikk tak i sminkespeilet? Også de andre fine møblene. Er alt fra IKEA?
      Hilsen Helene
      (Sendt fra pappas telefon)

    94. Hei stina! Kan du ta en sminkevideo der du viser all sminken din. Jeg vil se hva jeg burde kjøpe meg💕 Hilsen meg😊

    95. Jeg er enig med Alex, Du er deilig og kunne ønsket at jeg kunne gi deg ett kyss. Og du er Sexy. Og jeg digger bloggen din.😍😍😍😍😍😍😍(Bli min Venn på Snapchat)Jeg heter (Lucas)
      Stor kyss og klem fra meg. ❤❤❤❤❤❤❤

    96. Hei Stina jeg lurte på hva slags kameraer du bruker til vloggen din og til å ta bilder på bloggen din. jeg ønsker å kjøpe kamera for å vlogge og blogge bedere den å bruke telefon kamera. Håper du kan svare å fort som mulig 🙂

    97. hei stina eg e ein kjempe stor fan. eg liker og se dei blogge og ser på yt din. min drøm er og bli blogger og bli sann som dei men eg føled et blir umulig, eg liker alt med blogging og mote og eg elska det men eglure på korleis eg kan få det til og skje så eg lurte på om du kan kotakte mei og snakke med mei og hjelpe mei? pliz eg he berre lystog ha eit håp i mei og alt sann<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg