12 Ting jeg vil gjøre i sommer

Nå nærmer vi oss virkelig min favorittårstid. SOMMEREN! Altså. Det er virkelig tiden der jeg føler at jeg lever, og at Norge er et amazing land. I år har jeg lyst til å gjøre mye forskjellig. Og her er noen av tingene vil jeg gjøre:

 

Jentekvelder – Hva er vel morsommere enn en skikkelig jentekveld? I år skal jeg virkelig invitere til mange jentekvelder utover sommeren!

 

Reise til Malta – I juni reiser jeg til Malta med venninnegjengen min fra Drammen. Det blir så gøy det!

 

Fjelltur – Nå er endelig helsen bra igjen, og jeg gleder meg til å dra på fjellturer og utforske både Vestfold og Norge generelt. Det er så gøy å dra ut i skogen og gå lange turer!

Late dager på verandaen hjemme – I år skal jeg faktisk prøve å slappe av litt hjemme. Haha, thats the first time.. Men jeg skal prøve å bare slappe av med noen skikkelig gode bøker, solsengen jeg fikk for en måned siden og bare nyte sommeren.

 

Trene utendørs – Ingenting er bedre enn å jogge og trene styrke utendørs. Den friske luften, solen og treningen gir ny livsglede!

Middager på verandaen – Vi har allerede grillet masse til lunsj siden april. Men når det blir skikkelig deilig og varmt på kveldene fremover skal vi grille skikkelig, også kose oss med ost og kjeks med rødvin. Så koselig og romantisk!

Stranda – Jeg har allerede vært på flere av strendene her i Sandefjord og i Larvik. Men i år vil jeg utforske enda flere! Også skal Per Fredrik og jeg bli enda flinkere til å dra ned på stranda og spise is sammen. Vi gjorde det en del ganger i fjor, og det er så koselig!

Hage – Det er virkelig ikke sommer uten hage. Jeg har allerede blitt ferdig med å pynte opp både verandaen med blomster og kjøkkenhagen. Vi har et annet stort prosjekt i hagen som skal gjøres i år. Men det tar nok litt tid før det er ferdig.

I mellomtiden skal jeg bare nyte alle de nydelige blomstene som er rundt her! Kan nok hende jeg stapper inn enda flere etterhvert også. Jeg er jo mildt sagt bittelitt (veldig) blomstergal..

Oslo – Oslo er helt magisk om sommeren, og jeg skal virkelig bli flinkere til å dra inn dit i sommer. Det er jo så gøy å gå rundt i Bogstadveien og handle, mens det er deilig vær!

Weekendturer – Selv om jeg har kun Malta planlagt som utenlandsreise, kan det fort hende vi tar en tur rundt i Europa. Det er jo så enkelt å bare ta en tur til London, Berlin eller Paris midt på sommeren. Så om jeg kjenner at jeg blir skikkelig rastløs drar vi nok en tur!

 

Klatrepark – I fjor dro jeg til klatrepark sammen med Victoria. Det må jeg gjøre igjen! Det var jo så gøy!

 

Sykkel – Jeg har skikkelig lyst til å kjøpe meg en sykkel så jeg kan sykle bort til stranda og på butikken. Det går selvfølgelig ann å gå, men ofte er det litt ork så da tar man heller bilen. Men det er jo kjekt med sykkel for det er liksom en liten mellomting. Så det er virkelig noe jeg vil kjøpe i år!

 

Hva vil du gjøre i sommer?

 

16 kommentarer
    1. hei, først og fremst er dette ikke ment som noe hat, er bare nysgjerrig. tidligere på bloggen har du skrevet dette: Hadde du sagt ja om du hadde blitt spurt til å være med på farmen kjendis?
      – Nei, absolutt ikke. Først og fremst ville jeg aldri vært borte fra Per Fredrik så lenge. Jeg måtte da også i verste fall gått 6 uker uten å blogge, og det hadde vært helt krise. For ikke å snakke om at jeg er livredd for nesten alle type dyr som er på gårder. Så nei, det hadde ikke vært noe for meg. Det er mange andre programmer jeg heller ville vært med på enn det for å si det sånn. jeg bare lurte på hva som fikk deg til å endre mening?

      gleder meg veldig til å se deg på farmen, og håper du kommer langt <3

    2. Ser at du skal være med i farmen kjendis. Husker at du har svart flere ganger at du ville aldri ha vært med på det før på bloggen. Så gøy at du har endret mening! Jeg heier på deg 🙂

    3. Så moro at du skal være med på innspilling av Farmen Kjendis i sommer også. Skal følge med når det kommer på TV 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg