12 Ting du kan gjøre om høsten!

Er summertime sadness’en litt stor, og det eneste du tenker med høsten er blæææh. Vel, da er du sikkert ikke alene! Men det er så mye koselig man kan gjøre om høsten, og her er 12 ting du kan gjøre i høst!

Kanelboller – Bak noen supergode kanelboller. Da finner du på noe å gjøre, du har noe digg å spise og huset kommer til å dufte magisk!

 

Lese bøker – Dra en tur i bokhandelen og kjøp inn noen spennende bøker. Fyr opp peisen og legg deg på et teppe foran, og kos deg mens du leser bøker!

 

Hjemmespa – Fyll opp badekaret med deilig varmt vann og en bath bomb, ta på en ansiktsmaske og nyt litt selvpleie!

Skrekkfilm – Når det nærmer seg Halloween kan du jo se en skrekkfilm eller to. Mine favoritter er H20 Halloween, fritt vilt, saw, the cabin in the woods, texas chainsaw massacre og the conjuring.

 

Gresskar – Kjøp deg et gresskar og skjær det ut, og pynt opp inngangen til huset. Festlig og gøy!

 

Halloween jentekveld – Inviter noen venninner hjem på en kveld med skrekkfilmer og masse godis!

Besøk hjemsøkt sted – Finnes det noen steder i nærheten der du bor som er hjemsøkte? Dra og besøk de en kveld. Selv har jeg vært på Lier mental sykehus midt på natten, og herregud det er skummelt. Haha! Ikke dra dit nå btw, aner ikke om det er revet, men om det ikke er det er det i alle fall ikke trygt å gå dit.

 

Tusenfryd – I fjor tok jeg turen på Tusenfryd rett før Halloween sammen med Per Fredrik. Da er hele parken pyntet opp med Halloween dekor, det er haunted houses, zombier som går rundt, og generelt får du bare skikkelig Halloween stemning av å være der!

Hyttetur – Dra på hyttetur med kjæresten eller venninner og nyt fjellet i høstfarger. Selv har vi planer om å dra en tur på Geilo i høst før vi kickstarter julen, og det tror jeg at kan bli skikkelig koselig!

 

Soloppgang – Om høsten er det alltid helt magiske soloppganger. Selv pleier jeg alltid å ta med meg morgenkaffen ut på verandaen og se på soloppgangen når den er skikkelig fin. Det gir en helt magisk start på dagen!

Chai latte på café – Ta med deg noen venninner og stikk på café, og drikk masse digg chai latte. Er det noe koseligere enn å sitte inne og drikke chai latte når det regner ute?

 

Sopp / bærtur – Dra på sopp- eller bærtur. Det er så mye digg du kan plukke. Så ta turen ut i skogen og høst alt naturen har å by på!

 

 

Følg meg på sosiale medier:

Instagram@stinablogg
Instagram@stinablogghage
Snapchat@stinablogg

5 kommentarer
    1. Ah, scary filmer har jeg sett mye av! Hehe! Saw filmene er så syke!!! Har du sett noe av Stephen King? Anbefaler The Night Flier, Carrie, Pet Sematary bl.a. Hooooo hooo! <3

    2. Hei, nå som høsten er her så savner jeg et innlegg om hagen din og hvordan du forbereder den til sommeren! Gjerne med innspill av spiselige planter, såvel som blomsterløk. Håper virkelig dette er et tema du orker å bruke tid på! Hele mitt planteforsøk visnet i år i tak med at din grodde over evne, haha! Men derfor vil jeg starte på rett side av året!

    3. Så flott at du er i toppsjiktet på blogg.no 🙂 Du fortjener å trone øverst, så fin som bloggen din er <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg