12 Bøker du bør lese!

annonse – storytel

Nå som vi er mye innendørs er det jo koselig å ha noe og lese på. Selv elsker jeg lydbøker og jeg har masse lydbøker i bokhylla mi som jeg lytter på når jeg rydder huset, holder på i hagen, går tur, kjører bil og mye mer. Lydbøker er genialt

Nå kan du prøve ut Storytel gratis i 30 dager (du kan si opp når som helst!) ved å klikke deg inn HER. PS: begrenset tilbud!

Jeg har samlet sammen 10 bøker, noen av dem er personlige favoritter og andre er bestselgere som du kanskje kan like. Håper du finner en bok for deg! Har du noen favorittbøker? Fortell meg gjerne i kommentarfeltet. Elsker når dere gir meg gode tips!

The secret – En bok som kan forvandle hele ditt mindsett og hvordan du ser på livet. Anbefales på det sterkeste.

Jeg skal fortelle deg min hemmelighet – Boken om hvordan Petter Stordalen gikk fra å være en jordbærselger på torvet til å bli en av Norges rikeste. Inspirerende bok!

Unlimited power – Tony Robbins er en av de største og beste motivasjonstalerne i USA, og det er ikke uten grunn!

I hate myselfie – Shane Dawson er en av mine favoritter på YouTube, og i boken “I hate myselfie” forteller han om tragi-komiske historier fra livet sitt, som virkelig kan gi deg en god latter og som mange sikkert kan kjenne seg igjen i!

Forbilde og elsk meg – Sophie sine lydbøker. Fantastiske bøker som bør leses!

 

Nå kan du prøve ut Storytel gratis i 30 dager (du kan si opp når som helst!) ved å klikke deg inn HER. PS: begrenset tilbud!

2 kommentarer
    1. Litt lureri å reklamere for Therese Lindgren sin bok, også har ikke storytel den? Lagde meg nettopp abonnement for å høre den siden jeg så innlegget ditt. Skuffa

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg