10 Vanskelige dilemmaer

Ville du vært 10 kg mindre eller 10 kg mer?
Ingen av delene. Har veid 8 kg mindre enn jeg gjør nå, men da var jeg veeeeldig tynn. Altfor tynn. Så tynn at jeg ikke hadde mensen på flere måneder. Så det var ikke særlig sunt. Kunne sikkert gått ned et par kilo nå, men 10 hadde blitt altfor mye og usunt.

10 barn eller 10 år i fengsel?
Oi, vanskelig 😂 Å dra kroppen igjennom 10 (!!) fødsler og passe på at alle barna skulle få fine liv er ingen enkel sak. Men heller det enn fengsel.

 

Aldri ost eller aldri sjokolade?
Aldri sjokolade. Ost spiser jeg så sykt mye på all mulig mat. Sjokolade er bare junk uansett haha.

 

Sex hver dag eller sex en gang i året?
Hver dag lett.

 

Ha dårlig ånde hele tiden eller fett hår?
Åh, takler begge veeeeldig dårlig. Tenker kanskje dårlig ånde? Da hadde det bare vært merkbart om jeg stod nærme noen. Fett hår både lukter og ser nasty ut 🤮

 

Bursdag eller julaften?
Julaften! Elsker jul! 🎅🏻

 

Ikke dusje på en måned eller ikke ha internett på en måned?
Uansett hva jeg svarer her tipper jeg det blir mye Farmen Kjendis spekulasjoner, så denne må jeg stå over.

Ville skapt fred i verden eller stoppet den for sult?
I og med at flere mennesker dør av overvekt enn sult, ville jeg prøvd å lage fred i verden. Det er ofte på grunn av krigssituasjoner at folk sulter. Bare se hva som skjedde i Syria. Uff, blir altfor trist bare å tenke på hvor grusom verden er for så mange mennesker.

 

Aldri mer falske vipper eller aldri mer falske negler?
Aldri mer falske negler. Mine naturlige negler et shit, men det er forsåvidt mine naturlige vipper også. Så begge bør helst være fake, men kunne nok klart meg best uten negler.

 

Våkne opp med hangover hver dag eller aldri sove med dyne?
Oi. Dette er et vanskelig spørsmål for en frysepinne. Våknet opp senest i natt av at jeg lå og ristet av kulde. Enda jeg er i syden og sov med dyne 🙈 Men om jeg fikk satt opp varmeovnen ville jeg sovet uten dyne. Om ikke måtte det blitt hangover. Bedre å være fyllesyk enn vanlig syk😅

 

1 kommentar
    1. Hei!

      Artig med slike innlegg!
      Men du svarer jo ikke på det første dilemmaet. Greia med dilemma er jo at det skal være vanskelig å velge, og hele poenget er at man skal velge én av alternativene. Ellers syns jeg du gjorde en god figur på Farmen Kjendis. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg