10 Ting jeg vil gjøre i oktober

annonse – partyking, coolstuff, storytel

I morgen er det 1. oktober, og jeg må si at jeg er litt i sjokk. Hvor ble det av dette året? Dette året har bare flydd avgårde! De tre siste månedene skal jeg utnytte til det fulle! I oktober har jeg masse planer for ting jeg vil gjøre og oppleve, og her er 10 av de!

KOSTYMEHER

 

Halloween tusenfryd – I år skal store deler av Tusenfryd forvandles om til en skummel Halloweenpark. Jeg har sååå lyst til å dra! Med monsterslipp, gresskar, zombie laboratorium og masse annet spennende er det ingen tvil om at jeg kommer til å komme i stemning for Halloween!

 

Feire Halloween – De siste årene har vi hatt Halloween fest hjemme hos oss, og det er så gøy! Da kommer alle vennene våre, og alle kler seg ut skikkelig, og det blir så Halloween stemning som det kan bli! I år har jeg skikkelig lyst til å ha Halloweenfest igjen!

Rutiner – Nå begynner jeg endelig å komme meg skikkelig på bena igjen, etter å ha vært syk en god stund. Så da er det på tide å komme tilbake til gode rutiner! Opp senest klokken 07:00, spise tunfisksalat og havregrynsgrøt i løpet av dagen, blogge fast igjen og være flink generelt.

 

Gresskar – Jeg har en tradisjon hvert år, og det er at jeg drar til Nordre Bergan Gård og kjøper masse gresskar, som jeg både skjærer ut og pynter opp med utenfor huset. På den gården har de massevis av gresskar, og jeg får så høstvibber av å handle der! Dere som så på bloggerne sesong 9 så kanskje at jeg var der med Per Fredrik i fjor?

Lese treningsboken jeg kjøpte for sånn 3 måneder siden – Heheee.. Jeg kjøpte en superspennende treningsbok for tre måneder siden, men jeg har enda ikke fått lest den. Jeg elsker å høre på lydbøker, for da kan jeg bare høre på Storytel mens jeg henger opp klesvaska, går på tur, kjører bil og rydder i huset. Men å sette meg ned for og kun lese det er jeg litt for rastløs til, men jeg skal få det til! Så jeg får bare sette meg ned i 20 min eller noe hver dag og få gjort det! Har altfor mange bøker stående i bokhylla som jeg vil lese!

 

Skogsturer – Jeg var ute på tur i skogen med tantebarnet mitt og mamma i forrige uke, og det var helt magisk! Vi grillet pinnebrød midt i skogen, og nøt den friske luften og synet av bladene på trærne som hadde blitt farget i høstfarger. Vil ha flere slike turer!

Bake masse godt! – Høsten er tid for å kose seg, og selv om jeg prøver å spise sunt for det meste, er det lov med litt digg her og der. Jeg har massevis av oppskrifter og ting jeg vil dere med dere, og som jeg vil bake, så bare følg med på det fremover!

 

Kostyme – Hvis jeg skal feire Halloween i år må jeg jo ha kostyme! I fjor var jeg skummel snøhvit, året før der var jeg zombie cheerleader. Men hva skal jeg være i år? Må ta meg en god runde rundt på nett for å se etter kostymer! Også må jo Chloe finne sitt kostyme! I fjor var hun bie. Hva skal hun være i år, mon tro?

KOSTYMEHER

 

 

Pumpkin spice – Jeg har virkelig fått sansen for gresskar når det kommer til mat, og denne måneden vil jeg eksperimentere masse med å lage gresskarsuppe, gresskar cupcakes, pumpkin spice latte og mye mer! Deler selvfølgelig oppskrifter med dere dersom det blir noe bra!

 

Halloween tips – I år har jeg lyst til å dele masse Halloween kostymer, sminke og tips med dere. Har allerede kjøpt inn en del spennende ting jeg kan bruke for å lage enkle Halloween kostymer for dere!

 

🍁🎃🕷🍃🕸🍂

7 kommentarer
    1. Koselig innlegg 🙂 <3 Jeg håper at du vil filme noen kule sminkevideoer til Halloween, du er så flink til å sminke deg! For eksempel look av zombie, skjelett eller klovn? 😅

    2. Chloe kan være “hotdog” 😂 Er kommet inn kostyme til små hunder på nille for en billig penge og den e ganske artig synes jeg 😂

    3. Kan du lage sminkevideoer til halloween? 😄 Eller om også kan komme med forslag over hva man kan kle seg ut? 😁❤️ Trenger inspirasjon!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg