10 Ting jeg vil gjøre i februar!

annonse – bubbleroom, nelly

Ah, endelig er januar over. Det føltes seriøst ut som at den måneden aldri skulle ta slutt. Det var som at januar var 5 måneder lang.. Altså.. Nå er vi endelig i februar, og jeg er gira på en ny måned. Denne måneden skjer det masse spennende, og her er 10 ting jeg vil / skal gjøre i februar!

GENSERHER
BUKSEHER

 

Feire bursdag – På onsdag fyller jeg hele 27 år. Herregud så voksen jeg plutselig har blitt! I år orker jeg ikke å lage en svær feiring, så jeg skal heller ha en skikkelig romantisk og fin middagsdate med Per Fredrik. Det blir kos!

Farmen kjendis – Denne måneden begynner endelig Farmen Kjendis på TV 2. Det starter det 18 februar, så det er ikke lenge til! Kjenner at jeg virkelig gru-gleder meg!

Pressedag med Farmen Kjendis – Den 13. februar er det full pressedag med Farmen Kjendis. Alle vi deltagerne skal samles og se den første episoden, så blir det masse intervjuer med pressen også skal alle deltagerne ut på middag sammen. Det blir gøy!

Valentinesday – Nå er det ikke lenge igjen til Valentinesday. Så da skal Per Fredrik og jeg finne på noe romantisk sammen. Akkurat hva er jeg ikke sikker på enda, men vi finner på noe bra!

Treningsopplegg – Jeg har nettopp begynt med et nytt treningsprogram som jeg skal gjøre i cirka 6 uker, pluss minus. Så februar kommer til å bli veldig preget av dette. Gleder meg til å komme i skikkelig form igjen!

Lese bøker – Jeg har massevis av bøker i bokhylla som jeg ikke har rukket å lese enda, så i februar skal jeg være ekstra flink til å sette av tid til å slappe av med en god bok!

Skape innhold – Etter å ha prøvd og prøvd, har jeg endelig klart å holde meg til å blogge 3 ganger hver dag. Nå er det faktisk dag 125. på rad som jeg har blogget 3x hver eneste dag (julaften, nyttårsaften, sykedager osv inkludert, hehe!). Så i februar skal jeg bare fortsette å lage masse innhold til dere, og det gleder jeg meg til!

Skitur – Jeg har faktisk bare gått på ski en gang denne sesongen, og det var i desember. Det har jo vært så utrolig mildt og null snø, så det har ikke vært mulighet til å gjøre det. I februar håper jeg på noen skikkelig gode skiturer. Sjekket nettopp på skisporet.no og det er flere steder der det er løyper nå, så det må sjekkes ut!

GENSERHER
BUKSEHER

 

Hageprosjekt – Siden det var vært så mildt er all jorden i hagen myk, så denne måneden skal jeg prøve å få unnagjort det jeg kan før våren kommer for fullt. Har en lang liste med ting jeg må få gjort, og jeg gleder meg til å komme igang med hagen så den endelig kan bli fantastisk!

Fastelaven – Den 23. februar er det fastelaven, så da har jeg lyst til å lage et skikkelig fint diy prosjekt. Det er jo gøy å gjøre litt ut av slike dager som fort blir glemt i en hektisk hverdag!

 

 

5 kommentarer
    1. Ser at disse planene ikke får helt i hop, vet ikke om du vet når de forskjellige dagene. Men jeg var helt sikker på at Valentins dag er den 13.feb. og da er det pressedag med farmen, hvordan skal du da på date med pk samtidig? Bør kanskje planlegge litt bedre… faen så dum du er…….blir helt oppgitt!!!!

      1. Anonym: Åhhh, hærregud!!! Snakk om å drite seg ut! HAHA! Trodde du skulle “ta” Stina på dårlig planlegging, og ender opp med dette! Jeg leeeer! Ohhh, Lord!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg