10 Ting jeg vil gjøre i April

Annonse nelly

Ny måned, og en ny start. Jeg liker å se på hver måned som en ny start der jeg setter meg noen mål for måneden.

Ting jeg vil gjøre, ting jeg vil oppnå og ting jeg vil oppleve. April er jo virkelig en vårmåned, der våren kicker inn for fullt. Her har snøen smeltet for lengst, og jeg tipper at snøen begynner å smelte for alvor ganske så snart i resten av landet.

I løpet av april stiger varmegradene, dagene blir lengre, blomstene popper opp her og der og det kommer blader på trærne. Jeg tror virkelig at april blir en nydelig måned, og her er noen av tingene jeg vil gjøre denne måneden!

KJOLEHER
HÅRSPENNERHER

 

Påske-afterski hos Rebecca – I fjor påske arrangerte Rebecca grilling, og det samme gjør hun i år. Da samles en stor gjeng hos henne også griller vi ute, spiser masse god mat og feste hele dagen. Gleder meg!

 

Pynte ferdig til påske – Jeg har allerede pyntet masse til påske, men jeg har fortsatt noen ting igjen før jeg er helt ferdig. Gleder meg til å vise dere hvordan jeg har pyntet. Det er så koselig her nå!

 

Hagemesse – I helgen er det hagemesse i Lillestrøm. I fjor fikk jeg lurt med meg kjæresten dit, og i år gjør jeg det igjen. Hehe! Det er så gøy å se alt som skjer innen blomster og hage!

Clean up i garderoben – Nå er garderoben min så overfull at jeg faktisk ikke har plass til å henge inn flere kjoler eller topper… Så da er det på tide med en clean up. Noe sparer jeg til senere anledninger, og det jeg ikke lengre skal ha gir jeg til veldedighet i enten UFF container eller til Fretex så det går til en god sak.

 

Shine opp ferdig ute – Jeg har allerede kommet godt igang med å shine opp hagen og uteplassen. Alt er vasket over, men det gjenstår fortsatt en del. Å ha hus med hage krever en god del vedlikeholdsarbeid, men det er heldigvis bare kos!

 

Grille – Noe av det beste med å holde på ute i hagen er å kunne grille noen pølser, drikke noe godt og kose seg ute i sola. Ah, det er magisk det!

 

Finne kjole til 17 mai – være tidlig for en gangs skyld. Det er så standard meg å være sent ute med å finne kjole til 17 mai, så i år skal jeg ikke bare plukke ut en kjole morgenen på 17 mai, men heller være litt forberedt. Hehe!

KJOLEHER
SKOHER
HÅRSPENNERHER

 

Mere skogsturer og turer til stranda – Vi bor rett ved mange av Norges fineste strender, og flere av de er det bare å rusle ned til eller ta en liten biltur til. Har lyst til å ta meg enda flere turer til både stranda og skogen. Det er sånne tider hvor jeg virkelig får ro i sjelen og lader opp batteriene mine.

 

Lage mer mat fra bunnen og finne kosen med å lage gourmet mat hjemme – Jeg har blitt skikkelig inspirert i det siste til å lage mer ordentlig mat igjen, og ikke bare ferdig frossenmat. Så denne måneden skal jeg eksperimentere rundt på kjøkkenet og lage masse spennende mat!

 

Bedre rutiner – Denne måneden skal jeg bli enda flinkere på å stå opp tidlig, og gjøre unna alt jeg har av jobb før jeg begynner på alt annet. Rutiner er superviktig for meg, og hvis jeg begynner å gjøre ting i feil rekkefølgen blir fort hele dagen min ødelagt.

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg