10 Ting jeg vil gjøre før jeg dør

Autobahn i Tyskland – Den dagen jeg kjøper meg en Lamborghini skal jeg ta turen til Tyskland og kjøre på autobahn. Der er det mange strekninger med fri fartsgrense så man kan kjøre så fort man vil. Herreguud så gøy! Må bare passe meg så jeg ikke krasjer da. Hehe!

Roadtrip i Europa – Tenk så gøy å bare kjøre rundt i Europa og oppleve masse forskjellige byer. Det er jo faktisk ikke så veldig langt mellom hver by når man bare kommer seg nedover forbi Tyskland. Mon tro om jeg skal dra med Per Fredrik på en liten roadtrip en gang!

Sykt godt trent – En ting jeg har skikkelig lyst til er å bli skikkelig godt trent. Typ sånn at man kan løpe flere kilometer uten problem, eller løfte skikkelig tungt uten stress. Det hadde vært gøy det!

Varmekilder på Island – Jeg har så lyst til å reise til Island og bade i varmekildene. For et spesielt klima og for en opplevelse!

Stjerner – Jeg har skikkelig lyst til å se på stjerner og planeter med sånn proff kikkert. Noen av dere som vet hvor man kan gjøre det? Tenk så gøy å se nærme på månen og de andre planetene!

Skrive bok – Jeg har skikkelig lyst til å skrive en bok. Har ikke lyst til å røpe hva slags bok, men én dag kommer det en bok fra meg!

Lære spansk – Jeg har over en periode nå lært meg en god del spansk. Jeg har mye igjen å lære før jeg kan snakke språket, men jeg gleder meg til å lære det skikkelig. Jeg kommer uten tvil til å feriere mye i land der de snakker spansk, og da er det smart å kunne snakke med de. Også er jeg flink til å plukke opp språk, så da bør jeg bruke det til å lære noe.

Oppleve verden – Det er så mange steder jeg vil reise! Tokyo, Los Angeles, Maldivene, Barcelona og en rekke flere steder. Jeg har allerede reist mye, men langt ifra så mye som jeg vil. Jeg er absolutt ikke en sånn person som kommer til å slutte reisingen til spennende steder bare fordi jeg får barn.

Dykke – Jeg har skikkelig lyst til å dykke med dykkeutstyr og se på fisker og koraller nede i havet. Det er jo så mye vakkert vi ikke ser med mindre vi dykker ned, og jeg vil oppleve det in real life.

Varmluftballong – Selv om jeg kjenner jeg blir litt nervøs bare av å tenke på høyden i en varmluftballong, så er det noe jeg har skikkelig lyst til å gjøre. Tenk så gøy og romantisk å gjøre det sammen med Per Fredrik!

6 kommentarer
    1. Har vært og badet i en vamvannskilde på Island en gang. Det var så gøy og for en unik opplevelse! Anbefales virkelig!😊

      PS: eeelsker bloggen din😍🥰

    2. Hei stina, du kan finne stjernekikkert på de fleste fotobutikker som japan photo, elite foto osv 😊

    3. Stefaren min hadde stjernekikkert når jeg var liten og vi pleide å se på stjernehimmelen osv når jeg var liten. Så når jeg tatoverte min første tatovering for to uker siden så ble det noe som minner meg om han, altså mitt stjernetegn med stjerner over. Ligger bilde på kine_s og marlenearlo på insta om du vil se. Dn med stjerner og stjernetegnet er min 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg