10 Ting jeg er redd for

Føtter – Haha, kanskje litt rart å si at jeg “redd” for føtter. Men jeg takler virkelig ikke føtter. Det er så ille at jeg klarer ikke å ta på sko engang. Har ikke prøvd sko i butikker på flere år. Haha!

 

Bade i grumsete vann – Jeg hater å bade på steder der vannet ikke er helt klart. Får helt panikk av å tenke på hva som er nede i vannet. Fisker som kan bite meg, skarpe steiner jeg kan skjære opp føttene mine på, brennmaneter.. For å nevne noen av tingene. Elsker basseng for å si det sånn. Haha

99% av alle dyr – Jeg vet hvor mye kraft det er i mange dyr, og derfor blir jeg litt for redd for de. Jeg er ikke redd for katter og de fleste hunder. Men så og si alt som ikke er det, er jeg redd for. Jeg vet jo hvor mye en hest eller ku kan gjøre skade.

 

Stalkers – Som offentlig person vet jeg at det er mange som følger med på meg. Men jeg kan aldri vite hvem som følger med på meg. Har opplevd mye creepy stalkers igjennom tidene, og det er virkelig ubehagelig. Jeg forteller så og si aldri om tingene som skjer, her på bloggen, fordi jeg ikke vil gi de menneskene noe oppmerksomhet. Det er jo ganske ekkelt å tenke på hva mennesker der ute kan finne på..

Broer – Jeg er livredd for at broer skal kollapse. Hver gang jeg kjører over en bro som går nedover på enden, sånn at man ikke ser hele broen, får jeg helt panikk. Tenk om enden av broen har kollapset og jeg kjører rett inn i døden? Haha, vet det er en veldig irrasjonal tanke. Men for meg er den litt for ekte dessverre.

 

Miste noen jeg er glad i – Vi skal alle dø, og det stresser meg. Det er én ting å miste noen hvis de har levd et langt og fint liv, men å miste noen før “tiden”, det er bare grusomt å tenke på.

 

Trailere på motorveien – Jeg vet hvor stor blindsone trailere har (fulgte litt for godt med i timen da jeg skulle ta billappen), så jeg vet at de ikke alltid ser bilen min når jeg er i nærheten. Det er så mange ganger jeg har holdt på å bli påkjørt, eller sett det nesten har gått galt med andre på grunn av den teite blindsona.

Være alene hjemme i mørket – Jeg hater å være hjemme alene når Per Fredrik er på reise. Da vet jeg at han er altfor langt unna om noe skulle skje, og det er creepy å være hjemme alene i huset. Vi har jo ganske stort hus, og jeg må ærlig si at jeg faktisk er litt husredd. Selv om det har blitt litt bedre med tiden.

 

Dyr på skogtur – Hver gang jeg er i skogen (som er ganske ofte) er jeg alltid småredd for å møte på ville dyr. Hva gjør lille meg og en hund på 5 kg om vi møter på en bjørn eller elg liksom? Tipper løpet er ganske kjørt da.

9 kommentarer
    1. Teite blindsona? Hold deg langt unna lastebiler så slipper du det. Samtidig som at en lastebil trenger mye lenger tid på å brå bremse enn en bil. Alle som tar lappen skulle ha sittet på med en lastebil, minst i 10 timer. Da kaller du ikke den blindsona teit, da respekterer du den blindsona. “Teite blindsona” Pffh!

      1. Å herregud. Skjønner ikke hvorfor du klikker på meg slik. Det er kjipt at blindsona er som den er. Henger ikke ut noen sjåfører eller noe som helst.

    2. I Norge er rovdyrangrep svært sjeldent!
      Må ærlig si at jeg også er redd for å møte på et rovdyr, men så har det seg slik at så og si alle ville dyr, løper så fort de ser mennesker.
      Hvis et dyr skal gå til angrep, må den virkelig føle seg truet av deg. Som for eksempel elg, en elg vil fort føle seg truet hvis ungen er i nærheten av dem.. Men igjen sjansen for et angrep på deg og Chloe på 5 kg er minimal. Så løpet er ikke kjørt hvis tilfellet oppstår

    3. Hvordan tar du på deg skoene dine om du ikke klarer ta på sko?
      Klarte virkelig å henge meg opp i den 😂
      Enig med mange av tingene.

    4. Hvordan tar du på deg skoene dine, om du ikke klarer å ta på dem?
      Klarte å henge meg opp for mye i akkurat den der 😂
      Enig med mange av de du skrev☹️

    5. Hvordan klarer du å ta på deg skoene dine, når du ikke takler å røre sko?
      Av alle ting klarte jeg å henge meg opp i denne, haha.

      Enig med mange av de andre tingene du skrev:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg