10 Ting jeg elsker med julen og vinteren!

Snø – Jeg elsker når det er skikkelig mye snø ute. Det lyser opp og er så fint, også er det jo kjempegøy å gå på ski!

Julepynt – Det er så koselig å pynte opp hele huset med masse julepynt.

Julefilmer – Barbie nøtteknekkeren, Bad Santa, Bad moms 2, hjemme alene er bare noen av favorittene mine. Fra 1 desember til 24 desember ser Per Fredrik og jeg alltid på en ny julefilm hver dag, og det er så koselig!

Julemusikk – Jeg har en egen spilleliste på spotify (du finner den HER) med masse julemusikk som jeg hører på fra midten av november. Hehe! Blir alltid i så godt humør av julemusikk.

Julebord med venninner – Det er så koselig å gå ut og spise eller ha jentekvelder i juletiden. I fjor ba jeg inn venninnene mine på pynting av pepperkakehus og det ble så koselig!

Pepperkakebaking – Det er så koselig å bake pepperkaker mens man hører på julemusikk. Rebecca og jeg har allerede avtalt at vi skal bake pepperkaker sammen mens vi drikker rødvin og koser oss!

Julemarkeder – Det er så koselig å rusle rundt på julemarkeder og se på all pynten, smake på den gode julematen og bare titte rundt. I fjor dro jeg på julemarkedet som ligger midt i Karl Johan i Oslo, og det er så koselig!

Familie – Ved juletider får man sett igjen familie man ikke ser så ofte, og det er så koselig!

Kakao – Det er få ting som smaker bedre enn kakao når man har gått en lang tur ute. Nam nam!

Julepynten i nabolaget – Det er så koselig å kjøre igjennom nabolagene når det nærmer seg jul. Endelig har vi begynt å pynte skikkelig her i Norge og det er så gøy! Husker da jeg var liten og besteforeldrene mine hadde feiret jul i USA hos tanten og onkelen min, og hadde filmet nabolagene der. Herregud. Det var så koselig og vakkert! I USA tar det jo virkelig helt av!

 

 

2 kommentarer
    1. Hei! Skulle ikke du legge ut listen over filmene dere skulle se i jula 1. Desember?
      Ønsker tips og inspirasjon!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg