10 Ting du kan gjøre om vinteren

Vinter.. Det føles egentlig litt mer som at våren har kommet. Det har jo til og med sprunget ut blomster rundt om i landet. Men vi er fortsatt i januar, og selv om jeg er det mennesket som elsker å være litt tidlig ute med ting (som f.eks: pynte til jul i november..), må vi nok innse at denne litt awkward vinter / vår fasen kommer til å være en stund til. Men det er jo mye morsomt å finne på fordet, og her er 10 ting du kan gjøre!

 

Spa – Jeg elsker å dra på spa når det er kaldt ute. Da blir jeg skikkelig god og varm i kroppen, og det er så deilig å se ut på kulden fra en god og varm sauna!

Trening – Etter desember tror jeg at de fleste har godt av å komme igang med sunn mat og trening. Finn en måte å trene på som passer for deg, og bli en spreking!

 

Bowling – Altså, det er en ting jeg alltid glemmer at man kan gjøre. Bowling er jo så gøy! Spesielt om man er flere venner og drikker mens man bowler!

 

Kafé med venninner – Det er så utrolig koselig å stikke på kafé med venninner, skravle i timesvis, og drikke kaffe når det er iskaldt utendørs.

Planlegge 2020 – Januar / februar er en måned der det ikke skjer så altfor mye. Så hvorfor ikke bruke tiden på å planlegge 2020 skikkelig. Sett deg ned og skriv en liste (#ListeStina) med alle ting du vil oppleve og gjøre i 2020. Kanskje du vil dra på roadtrip i Norge i sommer? Eller kanskje du har lyst til å gjøre desember til tidenes koseligste julemåned? Eller hva med å planlegge hvordan hagen skal se ut i sommer? Selv skal jeg snart begynne å planlegge årets hageprosjekter, og det gleder jeg meg til!

 

Dra på fjellet – Det er ikke så mye snø på lavlandet. Men på fjellet er det flere steder der det er snø. Book hotellrom på et høyfjellshotell og kos deg i skibakkene!

 

Kino – Enda en ting jeg glemmer at man kan gjøre, men som også er supergøy! Sjekket nettopp kinoprogram og så at “Jumanji” har kommet med en oppfølger. Den mååå jeg bare se!

 

Gå turer – Solen skinner virkelig mye om dagen, og da er det så koselig å gå turer utendørs! Selv har jeg hatt med Chloe til flere strender på tur den siste tiden, og det er så deilig!

Detox – New year, new me. Er det ikke det man sier? En del av det “new me” bør være å ta en detox i livet ditt. Gå igjennom hele hjemmet ditt og doner bort alt som ikke gir deg glede eller som du faktisk trenger. Selv er jeg altfor flink til å spare på så mye drit at jeg mister helt oversikten og føler meg nesten kvalt av alle tingene til slutt. Det er ikke akkurat sunt for psyken!

 

Lese bøker – Det er så avslappende og inspirerende å legge seg på sofaen under et godt pledd, med en god bok. Selv elsker jeg å lese bøker om trening, business og selvhjelp. Romaner og krimbøker er jo veldig populært (selv om det ikke er noe for meg, hehe), så kanskje du skal finne deg en ny og spennende bok å lese?

 

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Har du satt inn piercing, ref spabildet, eller er det ett gammelt bilde? 🙂

      Bra innlegg som vanlig og veldig relatert 🙂 Glemmer jo at det er jan pga klimaet haha.. Kan jo skippe vinterskoa nå og nesten ta fram den elektriske sparkesykkelen 😛 men den venter jeg med til all grus er borte og det ikke er glatt 😛

      Håper 2020 blir ett bra år for deg, Chloe og Per Frederik og jeg gleder meg til å se hva 2020 bringer deg blogg og youtubemessig <3

      1. Nei, er gammelt bilde. Eneste bildet jeg fant av meg inne på et spa, hehe! 🙂
        Ja, ikke sant! Føles virkelig ikke ut som januar i det hele tatt :O
        Tusen takk <3 Ønsker deg et fantstisk 2020!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg