10 Ting å gjøre når du kjeder deg!

– Bak noe godt. Lag noen gode boller eller rundstykker, og frys ned noen av de så du har til frokost senere

– Lakker neglene dine

– Oppdater spillelisten din. Legg til noen nye sanger i treningslisten, og chillelisten.

– Gå en tur. Få litt frisk luft og gå en tur!

– Ring en venn / slektning. Lenge siden du har snakket med venninnen din, eller bestemoren din? Da er det på tide å ringe og skravle litt!

– Rydd rommet ditt. Ærlig, det er kanskje på tide? Gå inn i den nye uken med et helt ryddig og rent rom. Ah, det er forfriskende det!

– Vask sminkekoster. Ok, hvor lenge er det siden du vasket sminkeskostene dine? Om det er mer enn en uke siden, er det på tide å gjøre det på nytt. Bland litt olivenolje og zalo og vask de!

– Last ned noen morsomme spill på app store og spill i vei!

– Rydd mobilen din. Kanskje på tide å gå igjennom kamerarullen og slette 2524 selfies?

– Se en serie. Noen av mine favoritter er Modern Family, West World, Keeping up with the Kardashians, Silicon Valley.

 

Hva pleier du å gjøre når du kjeder deg?

6 kommentarer
    1. Tror det går sånn et halv år- til et år før jeg vasker sminkekostene mine😂 PS: har aldri kviser!

    2. Kjeder meg egentlig aldri lengre. Der på det som en luksus å kunne kjede seg da det betyr at en faktisk har ledig tid til seg selv, og den vil jeg heller kose meg med =) selv bruker jeg tida da på en god bok, en yogaøkt, lytte til lydbok mens jeg stikker eller går en tur i frisk luft. Eller nå når det er så kaldt ute – nyter er godt bad med olje og badesalt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg