10 Spørsmål og svar!

annonse – gina tricot

1 – Aldri få ta ett glass vin igjen eller aldri få ta en drink igjen? 
– Hmm. Vanskelig! Jeg tror nok jeg ville valgt å aldri ta en drink igjen. Siden jeg drikker mest vin, og det passer til både middag, avslapping og fest, kunne jeg nok ikke klart meg uten det. Men strawberry daquiry er veldig godt da! Hehe!

 

2 – Du må kle deg i en eneste farge resten av livet. Hvilken? 
– Svart. Det er enkelt å bruke, og passer til alt. Selv om jeg hadde nok blitt lei av å alltid gå i kun svarte klær. Men det er liksom ingen andre farger som jeg kunne holdt ut med å gå med. Kunne for eksempel ikke brukt kun grønt resten av livet. Da hadde jeg blitt gal!

KJOLEGINA TRICOT

3 – Hva er den beste, nye oppfinnelsen?
– Tror nok jeg må gå for smarttelefon. Det er den jeg bruker mest og er mest glad i av nye oppfinnelser. Den gjør hverdagen så enkel. Skal jeg et sted kan jeg bare brukt maps også viser den hvor jeg skal. Hvis jeg lurer på noe som helst kan jeg bare google det. Og i tillegg gjør den jobbingen min mulig og enda bedre. Så ja, smarttelefon in my heart!

 

4 – Dersom du fikk velge et land / sted du fikk bo i for resten av livet ditt, hvor ville du valgt?
– Norge. Etter at jeg ble voksen har jeg blitt mer og mer glad i Norge, og tror nok at jeg vil bo her resten av livet mitt. Norge er veldig trygt og koselig land, og vi har det veldig fritt og bra her. Det er så mye politisk og økonomisk som er dårlig i andre land, men som Norge er bra på, så jeg tror nok Norge er best å ha som sted å bo. Men nå skal det sies at jeg elsker å reise, så å kun være i Norge blir for kjedelig!

 

5 – Aldri mer se på TV eller aldri høre på musikk igjen?
– Uæææh. Vanskelig! Jeg regner med at det å streame serier på nett blir det samme som å se på tv? I så fall aner jeg faktisk ikke. Jeg elsker å høre på musikk, men samtidig så elsker jeg å slappe av med å se serier. Hmm… Jeg tror nok jeg hadde valgt vekk serier, og beholdt musikk.

 

6 – Hvilket yrke ville du aldri hatt?
– Politi eller brannmann. Det er veldig farlige yrker og de setter virkelig livet i fare nesten hver gang de er på jobb. Credz til de som gjør jobben, men selv er jeg nok litt for pysete!

 

7 – Hva ville du bli når du var liten? 
– Hmm.. Det husker jeg ikke helt. Tror ikke jeg tenkte så mye på det før jeg var sånn 14-15 år. Da ville jeg bli både modell og kokk. Litt senere ville jeg bli journalist så jeg kunne skrive i jentemagasiner. Litt gøy å tenke på at det på en måte er det jeg gjør i dag. Bare at jeg har mitt eget slags magasin, og jeg kan selv velge hva jeg skal skrive om.

 

8 – Om du kunne gi et tips til den yngre deg, hva ville du sagt? 
– Ikke bry deg om negative mennesker som slenger dritt.

KJOLEGINA TRICOT

 

9 – Kaker, chips eller godteri? 
– Godteri. Uten tvil. Kaker spiser jeg nesten aldri, og chips er sånn helt midt på treet godt. Men smågodt derimot. Uff, det er altfor godt.

 

10 – Beste frokosten? 
– Akkurat nå er favoritten proteinbrød med skinke og cottage cheese. Proteinrikt og munchies!

7 kommentarer
    1. Sånne innlegg elske jeg å lese 🙂 håper du lager flere 🙂 du ser nydelig ut i den kjolen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg