10 Spørsmål og svar – Spøkelser, Frieri, Drømmejobb, Angrer, Gråt ++

Føler du at du blir likere og likere foreldrene dine?
– På noen måter ja. Jeg har jo en del fellestrekk med begge foreldrene mine med ting jeg gjør. Det å jobbe for meg selv og gjøre jobben til en livsstil er jo noe jeg har fra pappa, og det å se realistisk på verden og være sykt effektiv har jeg fra mamma. Men utseendemessig ligner jeg egentlig ikke på noen i familien. Eneste jeg ligner litt på er den ene kusinen min, men hun er jo halvt spansk, så det henger ikke helt på greip, haha.

Hva er det absolutt mest romantiske øyeblikket du har opplevd?
– Det tipper jeg de fleste av det allerede vet. Det er selvfølgelig da Per Fredrik fridde til meg midt på Times Square i New York med billboard. Det var helt uvirkelig! Frieriet ble filmet av bloggerne, så om du vil se det er det episode 8 i sesong 9.

 

Hvor vil du bo når du pensjonerer deg?
– På Gran Canaria. Haha! Elsker å være der! Når jeg blir gammel nekter jeg å sitte oppe i kalde Norge og fryse.

 

Når var den siste gangen du gråt?
– Det husker jeg faktisk ikke, og det føles helt fantastisk ut! Endelig er jeg så og si frisk fra depresjoner og angst, og det er så deilig å ikke være nede i kjelleren lengre!

Har du opplevd noe med spøkelser?
– Ja, og det var skikkelig creepy. I 9. klasse våknet jeg midt på natten av at det stod en mann og kvelte meg. Ansiktet hans var helt slørete og jeg skjønte fort at det ikke var et ekte menneske, men et spøkelse. Jeg ble livredd og løp rett opp til mamma og pappa og vekte de. Sov på madrass inne hos de resten av natten for å si det sånn. Aldri vært så redd noensinne! Er faktisk usikker på om jeg har fortalt det her på bloggen før. Liker egentlig ikke å snakke om slike ting, fordi det høres jo helt cray-cray ut.

Hva er det rareste du har spist?
– Kattemat. Hahahah. Smakte på våtfor en gang for å se hvordan det smakte. For å si det sånn; det er ikke lagd for mennesker..

 

Hva er det du angrer mest på?
– Jeg er veldig imot å angre på ting. Jeg tenker heller at det er bedre å lære av feilene man gjør, enn å bruke energi på å angre på de. Ja det er mange ting jeg skulle ønske at jeg ikke hadde gjort, men så lærte jeg noe verdifullt av det. Vi mennesker er langt ifra perfekte og vi bør ikke være så strenge mot oss selv hele tiden. Å feile er menneskelig.

Hva er drømmejobben din?
– Å leve av blogging. Det er det jeg har gjort de siste 6 årene og jeg elsker det! Hvis man ser bort ifra drittslengingen man får, er det jo en helt fantastisk jobb. Jeg får dele det jeg interesserer meg for, også er det titusenvis av mennesker som følger med på det. Jeg får jo også utrolig mye koselige kommentarer fra dere, og i det siste har dere vært ekstra gode <3 Så føler virkelig at jeg har verdens beste jobb!

 

Tror du på ekte kjærlighet?
– Ja absolutt! Føler uten tvil at det er det jeg og Per Fredrik har!

Hva er et ansvar du skulle ønske du ikke hadde?
– I og med at jeg jobber for meg selv og eier hus så er det veldig mye ansvar som legges på meg. Hvis jeg ikke jobber hardt så får jeg ikke lønn. Uansett om jeg er syk eller ei.

De siste 2,5 årene som jeg har vært psykisk syk har det vært en påkjenning, for det er veldig vanskelig å jobbe hardt når man ikke har det bra selv. Men når man har det bra psykisk er det jo supert, for jeg står jo mye mer fritt enn hva man gjør i en vanlig jobb.

Men ja, jeg hadde jo både eget firma og hus i en alder av 23 år, og det er mye ansvar når man er såpass ung enda. På den alderen studerte fortsatt de fleste av venninnene mine, så jeg kjente virkelig forskjellen.

 

 

🎅🏻❤️⭐️

 

13 kommentarer
    1. Syns det er gøy å se at du lager flere blogginnlegg og generelt sett ser mer motivert ut!😀 Blir glad sjæl jeg🙈

    2. Du er kjempe flink, står på som bare det og lager super fine blogginnlegg, skikkelig kos å klikke seg inn, heia flinke deg 👏🏼🤗

    3. You have very wise and good way of dealing with regrets. It’s better to learn from them than swell in them. Sometimes it’s hard not to be angry at oneself and “punish” oneself over and over , but you are right: that’s just waste of energy. Forgiveness and mercy should be also to oneself, not only for others! <3

    4. Liker bloggen din godt, er koselig å komme innom her 🙂
      Det kan være søvnparalyse du opplevde med det spøkelse. Les litt om det. Jeg har i perioder hatt lignende opplevelser. Ting falt på plass da jeg fant ut om søvnparalyse, og hva man kunne gjøre om det inntreffer. Klem til deg 🙂

    5. Den opplevelsen du hadde med spøkelset, kan det kanskje ha vært søvnparalyse? Håper egentlig det, for det der hørtes så skummelt ut at man ikke ønsker at det er ekte😨

    6. Det høres ut som du har hatt søvnparalyse. Når du våknet av at en mann kvelte deg.

      Søvnparalyse, også kalt og søvnlammelse, er en tilstand med midlertidig, total eller delvis lammelse av kroppen (paralyse) rett etter at en person våkner eller er i ferd med å falle i søvn. Anfallet kan også medføre syns- og hørselshallusinasjoner.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg