10 Spørsmål og svar om 2020

Hva var den beste tingen som skjedde i 2020? 
– At jeg endelig ble frisk psykisk etter å ha slitt med angst og depresjoner i 2,5 år.

 

Hva var det mest uforventede som var krevende i 2020?
– At vi plutselig ble tvunget til å være hjemme. Når man er blogger er også reglene veldig annerledes, for da er det titusenvis av mennesker som følger med og da vil man gå foran som et godt eksempel, og da må man overdrive reglene veldig og være ekstremt påpasselig 24/7 så man aldri gjør noe som er enten feil eller kan tolkes som feil. Kunne også dratt til syden, festet oppå folk og gitt faen, slik andre influencere har gjort, men slik er ikke jeg.

Hva var det mest krevende i år?
– Oi, hvor skal jeg begynne? 2020 var ekstremt krevende for alle. For meg var det en blanding av all usikkerheten, at det var noe nytt og grusomt som skjedde hele tiden og den følelsen av å være innesperret i en lockdown.

 

 

Hvilke tre ord beskriver 2020 best?
– Korona, hage og skogsturer.

Hva kastet du bort mest tid på i 2020?
– Bry meg om andre menneskers meninger. Gjorde det mye i starten av året, og det ødela mye for meg. Konstruktiv kritikk syns jeg bare at er topp, for det kan man lære noe av. Men straight up bullshit er det ingenting å lære noe av.

 

 

Hva var det mest uforventede som ga deg glede i 2020?
– Å få drivhus av foreldrene mine. De ringte meg helt plutselig og sa at jeg fikk det av de i gave, og det har allerede gitt meg så mye glede!

 

Hva er du mest glad for at du gjorde?
– At jeg startet med null sukker challenge. Det ga en dominoeffekt som gjorde at jeg fikk tatt tak i så mange deler av livet mitt, og endelig er jeg frisk psyskisk.

 

Hvilke forhold var de mest verdifulle for deg i 2020?
– Forholdet med forloveden min og venninner her i Sandefjord.

Hva var det mest krevende med jobben din i 2020?
– Hvor skal man begynne.. Hehe. Personlig var det nok at jeg ikke hadde friheten til å dra rundt og bli inspirert, som igjen gjorde det vanskelig for meg å blogge, som ødela mye av jobben min.

 

Hva likte du best med jobben din i 2020?
– Mye. Er glad for at jeg allerede var vandt med hjemmekontor, så det kom ikke som et sjokk for hele hverdagen min. Også er jeg glad for at jeg fortsatt kunne jobbe og drive med det jeg brenner for.

 

 

5 kommentarer
    1. Hei.
      Kunne du skrevet om hvordan du kom deg ut av depresjonen og angsten?
      Regner med det ikke bare var trening og null inntak av sukker som hjalp. (eller var det det?)
      Hadde satt pris på svar, psykisk helse er utrolig viktig!

    2. Sinnsykt bra at du klarte 100 dager uten sukker! Kan du skrive litt mer utdypende om de positive effektene? 🙂 Samt hvordan du klarte dette? Jeg har så lyst selv, men vet ikke hvordan jeg skal gå frem.

    3. Du går som et super bra eksempel på hvordan ALLE burde oppføre seg under korona pandemien 👏🏼👏🏼 Ikke farte rundt, feste, reise osv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg