10 Spørsmål og svar – Nakenbilder, 50 millioner, Look-a-like, Bortskjemt ++

Har du noensinne sett en jente og konstatert at dere faktisk ser utrolig like ut?
– Ja faktisk! For en del år siden ble jeg tipset av en venninne av den jenta om at vi lignet, og det er helt sykt hvor like vi var. Viste bilde av henne til mamma en gang og bare “var ikke dette fint bilde av meg?” og hun så seriøst ikke at det ikke var meg! Så like var vi! Nå ser vi jo litt forskjellige ut siden dette er noen år siden. Men vi ligner fortsatt en del, hehe!

Har du noensinne hatt en sykt irriterende medpassasjer på et fly, en buss eller et tog?
– Jeg er faktisk sykt heldig med hvilke personer jeg får ved siden av meg på fly. Det er et eller annet rart, men jeg har alltid flaks. Sist jeg tok fly hjem fra Gran Canaria fikk ikke Per Fredrik og jeg sete ved siden av hverandre, og jeg endte opp ved siden av et godt voksent ektepar som var så utrolig koselige og vi satt og skravlet hele veien hjem. Hehe!

 

Hvilken by, av de du har besøkt selv, synes du alle mennesker burde besøke minst én gang i livet?
– Oi, vanskelig å si! Jeg føler jo at New York er en by alle burde få med seg. Det er jo en super ikonisk by. Også ble jeg jo fridd til på Times Square, så det gjør byen litt ekstra spesiell for meg. Men jeg syns også at Roma er helt nydelig. Helt nydelig å drikke vin, spise pasta, se trevi fontenen og bare nyte byen!

Når går man fra å kalles jente til å kalles kvinne?
– Hmm.. Jeg føler jo på en måte at jeg er kvinne nå, for jeg føler mer at jente er når man er under 22-25 ish. Når man på en måte er voksen og har ansvar ogsånt, da føler jeg at man er kvinne.

 

Hadde du et kallenavn da du var yngre?
– Jeg har jo et ganske kort navn, så jeg har liksom aldri hatt et kallenavn for å forkorte navnet mitt. Ellers enn det husker jeg at venninne mine og jeg hadde en rar periode der vi kalte hverandre etternavnene våre. Hvor weird er ikke det? Skulle trodd vi trodde at vi var i militæret, haha!

 

Var du mer eller mindre bortskjemt enn dine venner da du var barn?
– Oi, det er vanskelig å si, og det kommer nok ann på hvem man spør. Mamma og pappa har alltid bodd i et gigantisk hus, så det gjorde jo at jeg fikk ganske stort rom, og det var alltid fylt opp med barbie-dukker, hehe. Men jeg føler egentlig ikke at jeg har vært bortskjemt, for jeg har alltid måttet jobbe for ting her i livet. Selv om mamma og pappa har alltid hjulpet meg når jeg har trengt det, og de har alltid stilt opp for meg, når det har vært viktige ting. Men jeg ser ikke akkurat på det som å være bortskjemt.

Hvor mye penger hadde du trenger for å aldri være nødt til å jobbe en dag til i livet?
– Hvis vi skal se bort ifra inflasjon, så kanskje 40-50 millioner? Haha, høres helt sinnsykt ut! Men det er jo utifra det jeg tjener nå og hva jeg ville “trengt” for å leve likt.

 

På hvilken måte hadde verden sett annerledes ut om den var styrt av kvinner?
– Vel, det er jo bare å ta en titt på landene som hadde kvinnelige statsministere og presidenter under koronakrisen, så er det fort synlig at de landene som håndterte ting best var kvinner (av det jeg har sett i alle fall). Så jeg tipper at det hadde blitt mye mindre krig, bedre rettigheter for alle, og generelt en bedre verden. Verden har jo blitt styrt stort sett av hvite menn som pusher 50 i flere årtusener, og hvor mye dritt har det ikke vært gjennom tidenene? Sier ikke at verden trengs å herskes av kun kvinner, men det burde vært mye mer likestilt. På de siste 75 årene har det kun vært 16 år med kvinnelig statsminister her i Norge. Heldigvis har det skjedd mye med likestilling de siste årene, men herregud for en lang vei vi fortsatt har å gå!

 

Stjernetegn?
– Vannmannen. Men jeg tror virkelig ikke på horoskop ogsånt. Det var gøy å lese da jeg var fjortis. Men thats it. Hehe!

 

Hvilke ting ville du aldri gjort, som du ser andre influencere gjør?
– Veldig mye. Men kommer bare på dette: være med på paradise hotell og ex on the beach, legge ut basically nakenbilder av meg selv, operere meg kun for klikk på blogg, osv. Er så mye mange andre influencere gjør som jeg virkelig aldri ville gjort. Men det er jo litt som med influencere som med andre bransjer i det offentlige, folk er veeeeldig forskjellige.

 

 

1 kommentar
    1. Jeg festet meg ved svaret jente eller kvinne 😀 Jeg er 54 og liker ennå ikke å bruke ordet kvinne eller dame. Hverken om meg selv eller mine venninner. Vi er jenter liksom…Hm..rart 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg