10 Spørsmål og svar

Favoritt aktivitet når du vokste opp?
– Leke med Barbie sammen med barndomsvenninnen min Pia. Vi fant på så mange morsomme sprell sammen som jeg enda kan sitte og mimre tilbake på med et smil om munnen!   Hvem lærte deg å kjøre bil?
– Litt mamma, men mest pappa. Eller, mest var det kjøreskolen egentlig. Så fort jeg klarte å lære meg kløtsjen på bilen så gikk resten fort at seg selv, og da lærte jeg nesten alt på de obligatoriske kjøretimene.

 

3 Ting du elsker med deg selv? Og hvorfor?
– At jeg har bein i nesa og tørr å få til ting, at jeg er veldig effektiv og hvordan hjernen min fungerer.

 

Ville du sagt ifra til en fremmed hvis de hadde dopapir under skoen eller kjolen sittende fast i undertøyet (eller noe annet flaut offentlig)?
– Selvfølgelig. Det er mange ganger at jeg har stoppet vilt fremmede folk og sagt ifra om sånt. Det er jo dritkjipt å gå rundt sånn, og jeg ville at noen skulle sagt ifra til meg dersom det var sånn.

 

Er du en hunde- eller katteperson?
– Jeg er nok mest hundeperson. Men jeg elsker katter også! Jeg har jo en katt hjemme hos foreldrene mine som er min, og den sov i senga mi hver eneste natt da jeg bodde hjemme. Den er så god og herlig!

Bryr du deg om folk snakker stygt om deg?
– Jeg ville nok vært ganske iskald om jeg hadde sagt nei og ment det. Det går ganske inn på meg om noen i min nære omgang snakker stygt til meg, så det har jeg nulltoleranse for. Når det kommer til nettet så prøver jeg bare å holde meg unna av å se på de stedene der folk slenger mest med leppa.

 

Hvis du kunne endret øyefargen din, hva skulle den vært?
– Da jeg gikk på ungdomsskolen elsket jeg brune øyne, så jeg brukte brune linser hver eneste dag. Men nå elsker jeg de blå øynene mine. Selv om de noen ganger er så mørke at de kan se litt svarte ut. Haha!

 

Har du noensinne prøvd narkotika?
– Nope. Jeg har vært tilstede når folk har både sniffa kokain fra bordet, røyka hasj og poppa piller, men jeg har aldri prøvd noe som helst av det selv. Folk får gjøre som det vil. Men jeg har en pappa som har jobbet på mentalsykehus og lært meg om hvordan det kan gå dersom man reagerer dårlig på narkotika, og jeg kjenner at jeg er ikke så keen på å tro at jeg er en appelsin resten av livet. Haha. Stay away from drugs kids.

 

Er du mørkredd?
– Jeg har blitt det. Jeg tørr ikke å gå ut alene om kvelden, og jeg syns det er skummelt å være hjemme alene fordi jeg er super paranoid på at det skal skje noe. Thank god for ekstremt mye security her hjemme, hehe. Da jeg var yngre var jeg ikke sånn overhodet. Stakk ut midt på natta og var aldri redd. Men det er noe som har skjedd fordi jeg er en offentlig person og får høre så ekstremt mye fucka meninger fra alle mulige mennesker hele tiden.

 

Er du en optimist eller pessimist?
– Jeg er nok en optimist. Jeg liker å se muligheter der andre ser utfordringer, og jeg er veldig åpen for nye ting.

4 kommentarer
    1. Siden du er mørkeredd; er det også derfor du ikke sier du har vært hjemme alene før etter at PF har kommet hjem? Hvordan klarer du deg når han er i Canada

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg