10 Spørsmål og svar

Hva er det mest barnslige du fortsatt gjør?
– Se på Barbiefilmer. Hvis jeg har en dårlig dag og bare trenger litt tid for meg selv, så ser jeg på en barbiefilm og spiser godteri. Hehe! Fikk massevis av Barbie dvd’er av Per Fredrik til jul i fjor, og de har jeg sett masse på!

Hvor land tid bruker du på å gjøre deg klar om morgenen?
– Det varierer veldig. Det kan være alt ifra 10 min til 2 timer. Kommer helt ann på om jeg har dusjet kvelden i forveien, om jeg må vaske håret og hvor glam sminke jeg vil ha på meg. Skal jeg bare ha på vanlig kjapp hverdagssminke tar det maks 5-10 min.

 

Hva er den skumleste drømmen du har hatt?
– Helt siden jeg bodde i Oslo har jeg hatt mareritt typ nesten hver annenhver natt. Det har heldigvis begynt å roe seg noe nå. Men har drømt så mye fucked up at jeg klarer ikke å velge én ting engang. Haha.

 

Hva er det dummeste du noensinne har gjort?
– Være sammen med noen som behandlet meg helt grusomt.

 

Hva stresser deg?
– Voksenlivet. Holy shit det er så brutalt. Siden jeg jobber for meg selv er jeg 100% ansvarlig for absolutt alt i livet mitt. Om man har en vanlig jobb er man i alle fall sikret en fast lønn hver måned. Jeg derimot, ikke i det hele tatt. Om jeg fucker opp litt, så blir det så stor fuck up at det stresser meg bare av tanken på det. Det er gøy å jobbe for seg selv når det går bra, men når man har perioder hvor livet blir hardt og man ikke klarer å jobbe 100% blir det fort veldig vanskelig og alt ligger på kun mine skuldre.

Hvis du skulle hett noe annet, hva skulle navnet ditt vært?
– For 5-6 år siden hadde jeg faktisk lyst til å bytte navn til Melanie Wellington og flytte til England. Haha, høres kanskje litt crazy ut. Men noen ganger vil man bare starte helt på nytt.

 

 

Er du introvert eller ekstrovert?
– Jeg har alltid trodd at jeg er ekstrovert. Fordi jeg er veldig utadvent. Men jeg har etterhvert innsett at jeg er en utadvent introvert. Jeg elsker å være alene, og det er da jeg får mest inspirasjon og energi. Men jeg syns også det er gøy å være blant folk, men om det er mye mennesker over flere timer blir jeg ofte drit sliten i etterkant fordi det blir så mye sosialt press for meg.

 

 

Når var den siste gangen du gråt?
– Her om dagen. Sliter fortsatt en del med angst og depresjonstanker, så det blir noen mentale sammenbrudd her og der. Men det blir bedre og bedre for hver dag som går, så jeg fokuserer på det!

Hvis huset ditt brant og du kunne bare plukket med deg 3 ting, hva skulle det vært?
– Chloe, harddiskene mine og Gucci veskene (haha). Regner med at Per Fredrik hadde klart å komme seg ut selv, og forlovelsesringen min hadde jeg jo hatt på meg.

 

Blir du lett rørt?
– Kommer helt an på hva slags dag jeg har. Om jeg har en god dag blir jeg ikke så lett rørt, men om jeg har en dårlig dag kan jeg fort sippe av ingenting. Satt seriøst og grein her om dagen av en kattevideo. Altså..

2 kommentarer
    1. Jeg synes du har blitt veldig flink til å poste antrekksbilder bilder. Det håper jeg du fortsetter med. Det elsker jeg at du legger ut. Blir så inspirert av deg på klesfronten. :-))) du har skikkelig bra smak og mye av det kunne jeg faktisk ha kjøpt selv og gått med.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg