10 Spørsmål og svar!

Hvis du skulle hett noe annet, hva skulle navnet ditt vært?
– For 6-7 år siden hadde jeg faktisk lyst til å bytte navn til Melanie Wellington og flytte til England. Haha, høres kanskje litt crazy ut. Men noen ganger vil man bare starte helt på nytt.

 

Biter du neglene dine?
– Nei. Har sjeldent naturlige negler å bite, og det er jo uansett sykt nasty. Selv om jeg alltid har vært veldig flink med håndvask og antibac, så kommer det fort bakterier på hendene, og det siste jeg vil er å spise de. Ææææsj.

Hva er drømmeferien din?
– Det som jeg har som drømmeferie, som jeg vil dra på som bryllupsreise, er tur til Maldivene. Det ser seriøst så sykt fint ut der, og det har vært min drømme destinasjon i mange år. Har faktisk lyst til å gifte meg der også, men fikk høre av en leser at det ikke er mulig. Men det hadde vært gøy! Hehe!

 

Hvor land tid bruker du på å gjøre deg klar om morgenen?
– Det kommer helt ann på, men nå har jeg satt på både vipper og negler igjen, så nå bruker jeg mye mindre tid på glam. Nå er det kanskje 20-30 minutter på sminke og hår. Også kommer dusjing, spise frokost, morgen joggetur osv i tillegg. Sitter alltid og ser på serier mens jeg sminker meg, og har jo eget rom som sminkerom, så jeg hadde nok brukt litt kortere tid om jeg hadde måttet stå rett opp og ned på et bad. Selv om det skal sies at jeg har ikke sminket meg inne på et bad siden jeg var 15 år. Haha. Ikke engang på sydenturer. Lyset inne på baderom er alltid helt jævlig, og jeg har alltid hatt sminkebord.

Mest brukte ord?
– Det burde jeg nesten spurt Per Fredrik om, for det legger han sikkert bedre merke til enn jeg gjør. Men akkurat nå sitter han midt i synging, så da tar jeg en ren gjetning på; “sjukt mindfuck”. Sier det om seriøst alt mulig hele tiden. Haha!

 

Hva gjør deg nervøs?
– Hmm. Jeg finnes ikke nervøs for noen av de vanlige tingene som å snakke foran store mengder mennesker. Har holdt foredrag flere ganger, og gått catwalk foran 14’000 mennesker, så har null sceneskrekk. Men jeg vil si at det som gjør meg nervøs, er når jeg skal gjøre ting jeg er veldig usikker på hvordan jeg skal gjøre, også er det superviktig at jeg gjør de 100% riktig, om det ga noen mening?

Favoritt fag på skolen?
– Det står mellom matte, historie og engelsk. Jeg elsker å nerde med matteoppgaver, og allerede i 7. klasse pleide jeg å låne søsteren min sine 1.vgs mattebøker og gjøre matteoppgaver fra de. Hehe! Lille nerden! Historie syns jeg også at er veldig spennende. Jeg vippet faktisk mellom 5 og 6 på eksamen på 3. vgs. Hadde om den kalde krigen. Super spennende! Også engelsk, men det er mest fordi jeg hadde en sykt flink og engasjerende lærer på barneskolen, og som gjorde at jeg kunne snakke flytende britisk fra 5./6. klasse på barneskolen.

 

Hvor ofte hører du på musikk?
– Typ hele tiden. Om jeg skal rydde, kjøre bil, trene, holde på i hagen, osv må jeg alltid høre på musikk. Får mye mer energi av å høre på musikk med litt kjapp party beat. Hehe!

Blir du lett sint?
– Jeg blir som regel kun sint når jeg er sykt sulten. Da kommer el diablo frem, hehe! Jeg tåler virkelig ikke å være sulten. I starten da Per Fredrik og jeg datet husker jeg at jeg sa at han måtte kaste en snickers mot meg og løpe hvis han merket at jeg var små-sinna, også komme tilbake etter 10 minutter. Haha! Har i alle fall selvinnsikt på det!

 

Har du problemer med å stole på folk?
– Som regel når jeg blir kjent med nye mennesker er jeg alltid litt på vakt. I mitt yrke vet du aldri om en ny venn er en venn, eller en person som bare vil bli sett på bloggen, eller finne hemmeligheter ut om deg som de kan bruke mot deg senere. Har dessverre opplevd at dette har skjedd flere ganger, og jeg forstår virkelig ikke hva som er galt med mennesker som gjør sånt.

 

1 kommentar
    1. Makeup should never be done in bathroom! Yes, the light is bad, the mirror is in wrong angle (no matter if one is tall or short), it’s not easy to do precise work standing up and it’s often too warm and steamy in there. And bathroom is bad for storing makeup too. They will go bad sooner in the hot, steamy place. I almost want to scream when someone does her/his face in bathroom! Maybe I’m just a bit crazy, haha! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg