10 Spørsmål og svar!

annonse – nelly

Har du stasjonær eller bærbar data?
– Begge deler. Har en macbook pro som jeg har med meg overalt, også har jeg en iMac som pleier å stå på stuebordet som jeg ser på serier mens jeg jobber.

GENSERHER

 

Hvilken øyefarge har du?
– Mørkeblå med brune flekker. Har en rar greie med øynene mine, at jeg alltid har veldig store pupiller. Så jeg må alltid stå foran lys for at øynene mine skal se normale ut. Haha. Tar ikke stoff eller noe, så er ikke derfor det skjer. Har faktisk ingen anelse hvorfor det er sånn!

 

Hva er det rareste du har spist?
– Kattemat. Syns det så veldig spennende og rart ut med sånn bløtfor til katter, så i en challenge med søsteren min smakte jeg på det. Smakte ikke så godt akkurat. Haha.

 

Kan du noen andre språk enn norsk?
– Ja, snakker engelsk som om det var morsmålet mitt. Kan også svensk veldig bra, også holder jeg på å lære meg spansk. Kan en del spansk, men langt ifra nok, hehe!

 

Hva er din beste egenskap?
– At jeg aldri gir opp. Herregud så mange ganger igjennom både bloggkarrieren min og andre deler av livet som det hadde vært lett å gi opp, og drithardt å pushe videre. Men jeg har en sånn faen i meg som gjør at jeg bare fortsetter uansett hva.

Hva er din verste egenskap?
– At jeg er for dårlig på å si nei til ting. Som blogger er det liksom ikke innafor å si “jeg kan ikke bli med, jeg må jobbe”. Med familien min kan jeg si det, og de forstår det dødsgodt. Men med de fleste syns jeg det er vanskelig. Så det er virkelig en ting jeg må jobbe mer med!

 

Hvilken iskrem er din favoritt?
– Det er “frozen yoghurt, naturell” fra Dugg. Den selges ikke lengre dessverre, og jeg blir lei meg av å tenke på det! Den smakte så digg sammen med litt jordbær og blåbær, også hadde den perfekt næringsinnhold for å kunne “skeie ut” i uka!

 

Nevn en historisk person som interesserer deg?
– Kommer ikke på en bestemt person, men jeg har alltid elsket historie. Spesielt historie fra de siste to århundre. Det elsker jeg å lese om! Vippet faktisk mellom 5 og 6 på historie eksamen på 3. vgs!

GENSERHER

 

Hva bruker du helst penger på?
– Opplevelser som reiser. Elsker å reise, spesielt om vinteren når det er mørkt og trist ute! Selv om det meste av pengene mine går til ting som hører til voksenlivet, haha!

 

Hva er dine beste tips til et avstandsforhold?
– Flytt sammen, hahah. Da jeg ble sammen med Per Fredrik bodde han i Sandefjord, og jeg bodde i Oslo. Etter vi hadde vært sammen i 3 måneder begynte vi å se på hus som vi kunne kjøpe sammen, haha. Avstandsforhold er virkelig ikke noe for meg. Hadde aldri klart å bo langt borte fra Per Fredrik!

 

 

PS: Nå er det et SVÆRT SALG på Nelly!

Klikk deg inn HER!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg