10 Problemer brunetter har

💗 Røyting syns veldig godt. Du får alltid skylden for å tette igjen sluket på badet, fordi det er kun de mørke hårene som syns.

💗 Dip dye syns ikke. Bare å glemme og farge håret rosa nederst, fordi det er ingen som kommer til å se det uansett.

💗 Umulig å bleke håret blondt uten å totalødelegge håret sitt. Og hvis du først klarer å bleke det blondt, og ikke bare gult, kommer en veldig “pen” ettervekst etter kort tid.

💗 Om sommeren er det glovarmt. Sleng på litt hair extensions i tillegg, og det er varmere enn i sahara.

💗 Har du nettopp bruke 45 minutter på å flette en fin frisyre? Vel, ikke forvent at noen kommer til å se hvor fin den er. Fletter syns nesten ikke i mørkt hår.

💗 Glemmer du å barbere leggene, syns det ekstremt fort.

💗 Man ender opp med å se ut som en goth rocka jente, det sekundet man kler seg i noe som helst svart.

💗 Du kan egentlig bare farge håret to toner lysere / mørkere, og det er det helt ærlig ingen som legger merke til.

💗 Du kunne aldri kle deg ut som askepott, tornerose eller rapunzel da du var liten.

💗 Hårene på armene syns veldig godt. Jadda, enda et sted som må barberes..

 

5 kommentarer
    1. Jeg har veldig mårkt brunt hår, det ser ut som svart siden det er så mørkt, så jeg kjente meg veldig godt igjen💕❤

    2. Jeg har veldig mårkt brunt hår, det ser ut som svart siden det er så mørkt, så jeg kjente meg veldig godt igjen💕❤

    3. Jeg syns det er DUMT at du skriver at man må barbere leggene sine. Og armene sine (brunetter)
      Jeg er selv brunette og har mørke hår på armer og bein, du bør ikke skrive sånt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg