10 Private spørsmål og svar

Hva gjør du når du er lei deg?
– Det kommer helt ann på hva grunnen er for at jeg er lei meg. Hvis det er noe som kan snakkes om, snakker jeg alltid med Per Fredrik / mamma eller Victoria. Hvis det bare er for at det er den tiden i måneden, prøver jeg å bare unne meg selv litt egenpleie. Ansiktsmaske, en lang deilig dusj, en fin film og masse digg mat.

Har du noen tatoveringer?
– Nope! Har alltid tenkt at jeg kom til å angre på tatoveringen i etterkant. Er jo en grunn til at laserfjerning av tatoveringer er BIG business. Jeg tror at jeg hadde fått helt noia av å ikke kunne ta vekk tatoveringen når jeg selv ville. Greit at laser finnes, men det gjør vondt og det blir som regel arr. Nei, tatoveringer er ikke noe for meg.

 

Hva er det siste som fikk deg til å gråte?
– Haters. Dessverre. Klarer det “vanlige”, meeeen når det kommer slike kuler som det har kommet de siste dagene blir det for mye faktisk.

 

Snorker du?
– I følge Per Fredrik hender det at jeg snorker bittelitt hvis jeg er forkjølet. Ellers enn det snorker jeg aldri. Er så glad for at han ikke snorker heller. Er så typisk at menn snorker, og det hadde jeg blitt sprø av å sove ved siden av!

Hvilke farger liker du best?
– Rosa og hvit. Føler rosa er veldig “meg”, også er det en farge som bare gjør meg glad. Hvit er jo teknisk sett ikke en farge, men jeg elsker når ting er hvitt. Bare se på interiøret hjemme hos meg, haha!

 

Når sa du at du var glad i noen sist?
– Sier “elsker deg” til Per Fredrik sånn hundre ganger om dagen. Men GLAD i deg var det mamma jeg sa til sist, på søndag da det var morsdag.

 

Hvilket sted kunne du tenke deg å flytte til?
– Hvis jeg skulle velge hvor som helst i verden, ville jeg valgt et sted som er tropisk og varmt. Men det er bare basert på klimaet, haha. Hadde ikke hatt lyst til å flytte vekk fra livet mitt i Norge. Man haaar jo faktisk muligheten til å flytte hvor man vil (innenfor rimelighetens grenser), så om jeg virkelig ville flytte et annet sted hadde jeg bare gjort det.

Har du god selvtillit?
– Tja.. Fra jeg var yngre hadde jeg alltid en trygghet i meg selv og en stor selvsikkerhet, men etter snart 10 år som blogger er ikke selvtilliten slik den en gang var. Er jo ikke sånn at man føler seg som verdens peneste og flinkeste, når man hver dag får høre at man gjør en elendig jobb, ser jævlig ut og har blitt feit. Hahha. Noe så jævlig.. Så til dere som kommenterer gode og skjønne ting; dere er virkelig nydelige og betyr mye <3 Dere andre derimot..

 

Hva har du på deg akkurat nå?
– Kom ut av dusjen for typ 45 min siden, så nå sitter jeg i pysjen med håret snurret i et håndkle, og med varme digge tøfler!

Har du piercing?
– Jeg hadde to før! Tok piercing i underleppa på venstre side når jeg var sånn 15 år, og hadde den i bare 3 måneder. Også tok jeg piercing i navelen når jeg var 15/16, og hadde den frem til for 3 år siden.

 

 

10 kommentarer
    1. Når du sier “elsker deg” til Per Fredrik sånn hundre ganger om dagen, som du skriver..

      Føler du ikke da at ordene blir mindre viktige, jo oftere du sier de, om du skjønner hva jeg mener? Dette har jeg tenkt altfor lenge på, men jeg har hele tiden prøvd å finne en balanse der, slik at når jeg sier det, så får det en høyere “verdi” for den jeg sier det til. :-p

      1. Hun må jo da få lov til å si “jeg elsker deg” til kjæresten sin så mye hun vil? Folk må slutte å henge seg opp i så mye rart. Er det mulig, lev og la leve.

        Du er flott Stina og sikkert en fantastisk fin kjæreste for Per-Fredrik 🙂

    2. Jeg skjønner meg virkelig ikke på de som absolutt må kommentere stygt, slenge med leppa uansett hva man gjør og hadde de virkelig sagt alle de tingene face 2 face? Det tviler jeg på! Synes det er så synd at folk skal bruke nett til å mobbe andre/skrive stygge ting. Jeg har så mye tanker rundt det og blir så irritert. Kan ikke folk begynne å støtte hverandre og heller gi hverandre ros 🤦‍♀️ blir helt paff når jeg leser at du har haters!

      Jeg synes du virker som en fantastisk jente, som gjør så mye bra, og står på! ❤️ Jeg kjenner deg ikke, men det er det inntrykket jeg har fått av deg, helt siden jeg begynte å lese bloggen din når du bodde på jente rommet hos foreldrene dine ☺️ stå på, gjør det som gjør deg glad og jeg håper virkelig at du har det bra! ☺️❤️

    3. Syns det er så trist å lese at alle disse haterene ødlegger selvbilde ditt (og andres..) du er ei super skjønn, vakker, sterk og sårbar på samme tid. Jeg digger deg, Stina!

      Vi får rope litt høyere vi som tenker disse tankene, siden de andre dessverre ikke klarer oppføre seg som medmennesker.

      Masse kjærlighet fra meg’
      Love ❤️❤️❤️🌸💕

    4. Du er absolutt bra nok, Stina! Husk det! Haters er bare sjalue, usikre mennesker som elsker å trykke andre ned! Helt klart! Digger deg, fine! Klemmer i fleng! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg