10 Private spørsmål og svar!

Hus, bil og hund eller leilighet i sentrum, utekvelder og sykkel. Hvilken tror du stemmer best overens med ditt liv om fem år?
– Siden jeg allerede har alt i førstnevnte, regner jeg og håper på at det fortsatt stemmer om fem år. Hehe!

 

Finnes det en kjendis som du har fått høre at du ligner på?
– Da jeg var yngre fikk jeg ofte høre at jeg lignet på Miley Cyrus. Ser ikke heeelt likheten selv, og i alle fall ikke nå lengre. Men det er den eneste kjendisen jeg husker å ha hørt at jeg lignet på!

Finnes det noe som mange andre tar veldig personlig, men som du ikke bryr deg om i det hele tatt?
– Oi, ikke noe spesifikt som jeg kommer på. Men jeg er jo en offentlig person som er mildt sagt vandt med å få høre alle mulige rare ting om meg, så jeg vil jo si at på en generelt plan tar jeg veldig lite ting personlig i forhold til hva de fleste gjør.

 

Kan du nevne tre ting som er sikre tegn på at man er voksen?
– For min del så merket jeg at den største og mest merkbare forskjellene var;

Nr 1: at man har ansvaret for alt selv. Når man bor hjemme hos foreldrene sine tar de hånd om alt av regninger osv, og man har ikke det ansvaret selv. For meg har det nok blitt litt ekstra mye siden jeg også har 100% ansvaret for mitt eget firma og inntekt, så det blir litt dobbelt opp, hehe!

Nr 2: Du vil heller drikke et glass vin hjemme og slappe av, enn å dra på byen, haha!

Nr 3: Alle spør hele tiden; Når skal du ha barn? Når skal du gifte deg???? Altså..

 

Hvem er, etter din mening, den vakreste kvinnen på jorden?
– Leyla Milani. Altså, jeg dør av hvor vakker hun er! Håret hennes er ekte og det er tidenes drømmehår. Også er hun bare så utrolig vakker!

View this post on Instagram

#ad So happy to be a #teamipartner especially when they’re having their HUGE Black Friday Sale! You already know how much I 💗 my Teami Skincare Fridge to store my skincare products-especially the natural ones that don’t contain much preservatives. ❄️ By keeping them refrigerated, I’m helping reduce inflammation in my skin & increase blood circulation + my products last longer too! 💸 Each time I show you guys my @teamiblends fridge I get a ton of questions about upcoming deals.. so here is…the BIGGEST Sale #Teami will be offering this year: Get your own Skincare Fridge with 50% off at Teamiblends.com (This offer is only valid for the next three days ONLY! So hurry!) Use code: LEYLA50 at checkout! Such a great holiday gift for the beauty lover in your life! 🎁 Discount will change to 20% after. #thankyouteami #ad

A post shared by 🧿Leyla Milani-Khoshbin (@leylamilani) on

Kunne du spurt en venn om å fjerne et bilde av deg fra for eksempel Facebook, hvis du ikke likte det?
– Ja uten tvil. Har fått bursdagsgratulasjoner på facebook, der folk har tatt skjermbilder av de styggeste vinklene av meg, og postet som gratulasjon. Takk for den liksom :-))

 

Hvorfor tror du at det finnes kvinner som år ut og år inn lever med en mann som mishandler henne, uten at hun forlater ham?
– Fordi mannen enten har et økonomisk grep over kvinnen, eller fordi han manipulerer henne til å tenke at “sånn skal forhold være” og at det han gjør er helt ok, og at det er hun det er noe galt med. Har full forståelse for at det er vanskelig å komme seg ut av toxic forhold, og selv den “beste” kan havne i slike grusomme situasjoner.

 

Hva tror du de fleste eldre angrer på når de ser tilbake på livet sitt?
– At de ikke gjorde mer ut av livet sitt kanskje? Det er i alle fall noe jeg er redd for at skal skje med meg. Vil ikke at livet bare skal gli forbi uten at jeg har oppnådd drømmene mine.

 

Er det OK at en gutt sminker seg for å se litt freshere ut?
– Absolutt. Herregud, om man vil bruke sminke, gjør det! Samma om man er gutt eller jente vel.

 

Kan du virkelig med hånden på hjertet si at du kjenner forskjell på dyr og billig vin?
– Tja. Til en viss grad. Jeg merker jo forskjell på en billig pappvin og en dyr flaskevin. Dyre viner har også mye mer smak og mye mer fylde enn billige viner. Selv om jeg sikkert ikke hadde klart 10 av i 10 i en blindtest, hehe!

 

 

6 kommentarer
    1. Du og Leyla var ikke så ulik da! Vil du si du blir inspirert av hennes utsende? Syns begge var like fin på hver sin måte☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg