10 Private spørsmål og svar!

Hvis du fikk velge hvilke som helst tre kjendiser å invitere på fest, hvem skulle det bli?
– Kim Kardashian, Marilyn Manson og Jeffree Star. Hadde blitt litt av en rar kombinasjon, men det er typ de tre menneskene som inspirerer meg mest og som jeg har drømt om lengst å møte!

 

Vet du om en kjendis som har bursdag samme dag som deg?
– Det har jeg faktisk aldri sjekka, så jeg googlet og endte opp på “famousbirthdays.com” og fant meg selv. Visste ikke engang at jeg var der! Haha! Men de andre som er på min bursdag er; Christiano Ronaldo (som jeg ble invitert med av en venninne for å møte, men takket nei siden jeg nettopp hadde blitt sammen med Per Fredrik, haha!).

Så nå også at Stina Talling har bursdag samme dag som meg. Altså, whaaat? Prøvde å google for å dobbeltsjekke at det stemte, men hun hadde ikke wikipedia side, så var vanskelig å finne ut. Men det er jo sykt random at de to eneste influenserne i Norge som heter Stina er født samme dag. Hva er oddsen for det?

 

 

Hvis politiet skulle ransake hjemmet ditt, hva skulle det være aller mest pinlige de fant?
– Oi, tipper noe i nattbordsskuffen, uten at jeg skal utdype det noe mer, haha!

 

Har du nære venner som aldri har sett din naturlige hårfarge?
– Jeg har farget håret mitt siden jeg var sånn 12-13 år, så jeg vet nesten ikke selv hva min naturlige hårfarge er lengre. Har jo svart hår nå, men det tar mange uker før etterveksten i det hele tatt syns fordi mitt eget hår er såpass mørkt.

 

 

Hvis alle klærne dine brant opp, og du bare kunne redde ett plag, hvilket plagg skulle det vært?
– Kanskje den rosa Gucci veska mi? Elsker den veska! Den representerer noen viktige mål jeg hadde nådd og den vesken var belønningen.

 

 

Hvem er den absolutt mest kjente personen du har snakket med?
– Oi, vanskelig. Har møtt mange kjente mennesker i løpet av karrieren min. Jeg tror nok at Dee Snider er den mest kjente. Han er sangeren i bandet Twisted Sister, som har vært et av de største Metal bandene siden 70 tallet. Fikk møte han backstage på Wacken (siden Per Fredrik skulle synge noen timer før han), og han var sykt hyggelig!

Finnes det noe du er eksepsjonelt bra på, og som du flere ganger konstanterer for deg selv at du er bedre enn de fleste på?
– Jeg har et sånn racergir som jeg faktisk bare har sett mamma ha (annet enn meg). Når jeg først setter igang med å for eksempel rydde / sette sammen IKEA ting, osv, går det sykt fort unna. Det er en blanding av at jeg klarer å tenke sykt kjapt og at jeg bare er rask. Det er mange som har blitt satt ut av det der før for å si det sånn, haha!

 

Hvis du var i et land hvor de spiser hund, og du ble invitert på en veldig formell middag der de serverte hund, hadde du spist det?
– Hell no. Jeg hadde aldri spist hund uansett om jeg fikk 10 millioner engang. Enkelte ting gjør jeg bare ikke. Jeg har jo blitt invitert i formelle julemiddager der de serverer pinnekjøtt, og da har jeg tatt med meg frossenpizza fordi jeg ikke spiser lam, så det sier jo sitt.

 

Kan du komme på noe som foreldrene dine nektet deg å gjøre som ung, men som du skulle la dine egne barn gjøre?
– Mamma sitt motto var vel “frihet under ansvar” eller noe sånt. Jeg fikk lov til å gjøre det meste, så lenge jeg var ærlig og hadde en samtale med mamma om det. Ungdommer gjør jo hva de vil uansett, så da er det bedre å heller ha en god dialog på ting, så ting ikke sporer helt av. Så nei, kommer ikke på noe foreldrene mine nektet meg å gjøre som ung, som jeg ville latt mine fremtidige barn gjøre.

 

Hvor lenge må du ha vært sammen med en gutt, før du kan sitte på do samtidig som han er i rommet?
– Nå har Per Fredrik og jeg vært sammen i 4,5 år og jeg har enda ikke sittet på do foran han, og jeg har ingen planer om å tisse foran han med det første. Ingenting imot folk som elsker å drite foran kjæresten sin, men der er ikke jeg akkurat.

3 kommentarer
    1. Hvor er blusen fra? Nyyydelig!
      Helt enig i dette med do, hadde aldri gjort hverken det ene eller det andre foran typen uansett hvor lenge vi hadde vært sammen. 😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg