10 måter å trene, uten å trene

OBS: Følg med på instagram @stinablogg tirsdag 23 februar – 18:00.
Kommer med en STOR nyhet! 

Passiv trening, eller trening uten at du tenker over at du trener, er jo fantastisk for å komme seg i litt bedre form. Jeg har en ganske sittestillende jobb, men jeg har fortsatt en veldig aktiv hverdagen utenom treningen. Jeg elsker å holde kroppen i bevegelse, og nå tenkte jeg å tipse dere om 10 måter dere kan trene, uten å trene!

Støvsuge huset hver morgen – Har du et stort hus blir det fort en liten workout!

Gåtur med hunden – Gå litt lengre enn en 5 minutters tur så blir både hunden din fornøyd og kroppen din happy!

Måke snø – Nå begynner snøen og smelte her nede i landet, men det er mange steder det fortsatt er mye snø. Brukte mye tid for noen dager siden på å måke, og herregud så sliten jeg ble i kroppen. Gikk over 15’000 skritt kun på å måke, så det er virkelig god trening!

Generelt husarbeid – Vaske, rydde, osv. Bevegelse samtidig som du får et ryddig hus!

Sex – Hheheh!

Gå til butikken og bær varene hjem – Fort vekk en liten styrkeøkt

Gå istedenfor buss – Litt mer koronavennlig også

Ake – Løpe opp bakkene og ake ned, det er trening det!

Alltid ta trappene

VR briller – Jeg elsker å spille VR og herregud så god trening det kan være! Min favoritt er beat saber og boksespill!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg