10 Julesanger som skaper julestemning!

Fra midten av november elsker jeg å høre på julemusikk, for å komme i julestemning. Julemusikk gjør meg altså så glad, og det er helt umulig å være trist over det kjipe været utenfor når man hører på julemusikk.

For å gi dere litt julestemning vil jeg tipse om min topp 10 liste over julesanger. Resten av favorittene mine finner du på spillelisten min på spotify HER.

🎅🏻 The christmas song – Mel Thorne

🎁 Sleigh ride – The Ronettes

🎄 Santa Claus is coming to town – Bruce Springsteen

🎅🏻 Here comes Santa Claus – Gene Auty

☃️ Merry Christmas Everyone – Shakin’ Stevens

❄️ Winter Wonderland – Bing Crosby (Chloe sin favoritt!)

🤶🏻 It´s the most wonderfull time of the year – Andy Williams

🎁 Driving home for christmas – Chris Rea

🎄It’s beginning to look a lot like christmas – Michael Buble

❄️ Let it snow! Let it snow! Let it snow! – Frank Sinatra

 

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg