12 Jente-filmer jeg elsker!

Jeg elsker filmer som er skikkelig chick flicks aka veldig jentefilmer. Nå kan vi ikke akkurat ha jentekvelder der vi ser filmer sammen i stua, MEN vi kan bruke facetime / facebook messenger videochat og ha hele jentegjengen sammen og se filmene sånn sammen. På fredag for et par uker siden, hadde vi jentene vinkveld sammen over facebook messenger videochat og det var så koselig! Legg til hele jentegjengen i en gruppe, og trykk på videochat tegnet så kan alle videochatte sammen!

Uansett. Jeg tenkte jeg kunne tipse dere om noen av mine favoritt all-time jentefilmer. Så her er 12 stykker jeg virkelig syns du bør se!

 

Har du en favoritt?

9 kommentarer
    1. Coyote Ugly er min favoritt film, men alle vennene mine sier den er gammeldags så jeg sier det sjeldent høyt.

    2. Åhhh! Sånne filmer er så kos! Jeg ser så og si aldri filmer lenger. Går mest i serier… Men jeg skal definitivt se en av disse i helgen! Film, sjokolade og litt rødt i glasset all by myself, som jeg er i disse tider! Men jeg har det fint! Stor klem til deg goding! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg