10 Fordeler med å være lav

– Du får nesten alltid stå forrerst på skolebilder. Fordi du bare blir borte om du står bakerst med de høye kidsa.

 

Du er alltid plass til å sove på sofaen. Veldig digg når man sover over hos venninner!

– Du kan komme unna med nesten alt fordi du er lav, så tenker folk at du er søt og uskyldig. Jepp, enkelt å lure seg unna ting når man er lav.
– Du kan sove veldig komfortabelt på busser, fly og tog. Fordi et sete er som en stor seng når man er lav.

 

– Du trenger aldri å bøye deg når det er lave tak. Og du blir automatisk mye bedre enn alle andre i limbo.

Du kan kjøpe klær i barneavdelingen hele livet. Veldig kjekt når man skal ha bukser, for da sparer man fort mye penger!

 

– Du har alltid god benplass når du sitter i biler og på busser. Deilig å kunne strekke seg ut, mens høye må sitte sammenkrøket.

 

– Du ser yngre ut. Det er selvfølgelig litt kjipt å alltid måtte vise legg på polet, og man kan bare glemme å få kjøpt noe før man er gammel nok. Men, på den positive siden så ser vi ut som vi er 20 når vi er 30, så tommel opp for det!

 

Du tar mange flere skritt enn høye for å komme deg et sted, dermed forbrenner du mye mer, og holder deg alltid i form!

 

– Du slipper at folk ser opp i nesa de.

 

 

Er du høy eller lav?

 

7 kommentarer
    1. Jeg er lav, ca 140, men det er pga skoliosen som er ekstremt skeiv.. Så pga den kan jeg ikke få nakken inntil seter osv, må alltid ha pute. Så sover verken godt på fly, tog og bil. Eller jeg sov godt en gang på stavanger toget men da hadde jeg treseteren for meg selv hele turen og jeg brukte veggen som pute med en jakke under. Kunne sikkert hentet min egen pute siden den skulle bli med meg tilbake på skolen.
      Men er mange fine fordeler med å være lav, men også ulemper.. Feks på tivoli i danmark så er det så vidt de slipper meg inn fordi jeg er akkurat for lav for den stanga 🤪. Men jeg greier alltid å snakke meg til det så går greit.. På tusenfryd kan jeg kjøre alt heldigvis.
      Og på dialyse avdelingen skal man egentlig sitte i stol de fire timene man er koblet opp, men jeg får vondt i ryggen selvom jeg legger den flat som en seng.. Så jeg har fått sykehusseng og ligge i heldigvis og siden jeg er så lav kan jeg bruke sengen som oppbevaringssted for tingene mine 🤪. Enda en fordel med å være lav..

      Anyways, masse god jul og godt nyttår..❤️

    2. Jeg er 1,63 og er høy i forhold til andre som sier dem har samme høyde 🙄 så dem juger mest sannsynlig om høyden eller har målt feil. Hvor høy er du Stina? Du ser ut som 1,58-1,60 en plass

    3. Visste du at man er mellom 2-3cm høyere på morgenen vs på kvelden? Haha.. Jeg testa det nylig og det stemmer faktisk.. Jeg var 171cm på morgenen og 169cm på kvelden! Det er visst rett og slett pga tyngdekraften. Så nesten litt usikker på hvilken høyde jeg skal si når folk spør😂 Hva synes du? Kanskje det laveste for å ikke “skryte” på seg cm😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg