10 blomster alle bør ha i sin hage

OBS: Følg med på instagram @stinablogg tirsdag 23 februar – 18:00.
Kommer med en STOR nyhet! 

Jeg har utallige forskjellige blomster i min hage. På hageappen jeg bruker har jeg hele 279 forskjellige planter (inkludert de forskjellige typene innenfor hver plante), så jeg har mildt sagt mange forskjellige!

Nå tenkte jeg å fortelle om 10 planter som er must haves i hagen (etter min mening), og som du bør plante i din egen hage. Len deg tilbake og nyt noen herlige blomsterbilder og drøm deg bort i sommer, sol og hageliv!

PION / PEON

KLEMATIS

SYRINHORTENSIA

syrinhortensia grandiflora

bilde – hageland.no

 

ERTEBLOMSTER

 

LØYTNANTSHJERTE 

SYRIN

 

RHODODENDRON

 

DAHLIA

 

FUKSIA

 

ROSER

Håper dette fikk det til å klø litt i de grønne fingrene dine! Jeg gleder meg helt vilt til en ny hagesesong, og er godt igang med å så massevis av blomster. Også har jeg bestilt massevis av Dahlia, Peoner, Løytnantshjerte og mye mer som kommer i løpet av mars. Det gleder jeg meg til!

6 kommentarer
    1. Du har så mange fine og flotte blomster i hagen din, elsker innleggene dine om hage og blomster! Blir spennende å se hva den store nyheten er. Ha en fin dag

        1. Nei du verden😃
          Så imponerende! Takk for info og mange fine år på boggen. Ser fram til å følge deg videre på instagram😃❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg