10 År som blogger!

I dag er en veldig spesiell dag for meg. I dag er det akkurat 10 år siden jeg startet å blogge. Det har vært litt av en reise, og jeg hadde aldri trodd at jeg skulle være der jeg er den dag i dag, da jeg publiserte mitt første blogginnlegg.

Det hele startet med at jeg jobbet som modell. Kusinen min Eveline og jeg hadde vært på en photoshoot i Oslo, og på togturen på vei hjem fortalte jeg henne at jeg hadde lyst til å poste behind the scenes bilder fra shoots et sted, men jeg var liksom ikke sikker hvor.

På den tiden blogget Eveline og brukte bloggen sin til å vise frem tegninger (den dag i dag lever hun av å tegne, så det er litt gøy!). Hun foreslo at jeg skulle begynne å blogge. Jeg var mildt sagt skeptisk. Følte ikke at blogging var helt “meg”. Etter en liten stund satt jeg igang og la ut mitt første blogginnlegg. Det tok ikke lang tid før jeg var hekta og begynte å blogge om alt mulig i livet mitt.

Jeg jobbet hardt og mye med bloggen for å gjøre den bedre, og klarte helt uten hjelp fra paradise hotell, falske bloggkriger, “unge mødre”, eller å ha kjente bloggvenner, å komme meg dit jeg er den dag i dag.

Jeg har tatt dere med på en reise fra å være en 17 år gammel partyløve, igjennom vgs, lærlingertiden min som kokk, tiden jeg bodde i Oslo i både kollektiv og på egenhånd, og til nå der jeg bor i Sandefjord 27 år gammel. Jeg har virkelig delt alt på bloggen, og jeg har alltid vært en åpen og ærlig bok. Dere har fått være med og se frieri på times square i New York, tøffe stunder med depresjoner og angst, og dere har fått seg meg vokse opp.

Jeg syns det er så gøy å dele hverdagen min, sunne oppskrifter, lister, sminketips, trening, hage og alt mulig med dere. Dere er virkelig en fin gjeng, og jeg hadde aldri vært der jeg er i dag uten dere! Tusen takk for alle de nydelige kommentarene, meldingene og møtene jeg har hatt med dere igjennom disse 10 årene. Det har vært nydelig!

Jeg gleder meg til å fortsette i mange år til, og jeg kommer ikke til å gi meg på lenge. Blogg er noe folk kommer til å lese i mange år, så lenge det er bloggere som leverer godt innhold, og det skal jeg jobbe hardt for å fortsette og gi dere!

 

 

 

 

 

12 kommentarer
    1. Gratulerer med 10 års jubileum, herlige Stina!😍🌸💫💗 Så gøy å følge deg! Du har en herlig blanding av hverdag og glam, noe jeg elsker! Keep up the awesome work!

      Love!❤️

    2. Så moro! Gratulerer med 10 års jubileum! Selv om jeg er noen år eldre enn deg, har jeg fulgt deg lenge 😉 Og husker noen av disse bildene og fasene i livet ditt 🙂 Gleder meg til fortsettelsen!

    3. Du er den beste bloggeren jeg vet om❤️ Har fulgt med på bloggen i sikkert 2-3 år nå🌸 Du gir masse inspirasjon og jeg ønsker deg alt godt videre💞

    4. Du har stått på, ja! Gøy å være med på ferden din 🙂

      Forresten må jeg bare si hvor utrolig fin den litt lysere brunfargen var til deg. Nå synes jeg du er en av de få som kler så mørkt hår som du har, men dette kledde du ENDA bedre etter min mening, da det liksom ble mykere og fremmet de gode ansiktstrekkene bedre. Ville bare si det!

    5. Gratulerer med 10 år, som blogger jeg elsker bloggen din😊 jeg klikker meg inn her hverdag og du inspirer meg så mye, du er så god å snill❤ sender mange klemmer

    6. Gratulerer SÅ mye med 10 års jubileum, det står det virkelig respekt av og hard jobbing! Stå på videre 👏🏼😊
      Digger at du har litt blanding på innleggene dine, og glad vi går sommeren i møte med hage og tur innlegg hehe. Klær og sminke innlegg er også fint assa 👍

    7. Jeg har faktisk fulgt med deg fra start! Sykt å tenke på. Du gjør og har alltid gjort en utrolig bra jobb, elsker spesielt å lese om listene dine og hageprosjekt!

    8. Ja. Det er bra. Jeg fant bloggen din i går fordi jeg så deg på utforsk på Snapchat og er allerede en digger fan og elsker deg. Er forelsket. Jeg er gutt. Tror jeg er på din alder. Du kan ringe meg på 480282…
      Kan inne si nummeret haha. PERSONVEN..😂😂
      Neida er ikke så farlig. Satser på at du og andre er snill. Ta kontakt. Eller legg denne kommentaren yt på snap så tar jeg kontakt via snap.
      Hade😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg