5 Fun facts om meg

annonse – nelly

6 – Favoritt tallet mitt er 6. Det har det vært helt siden jeg var liten. Fant faktisk ut her om dagen at Kim Kardashian har samme favoritt tall, så det var ganske random!

SKJØRTHER / TOPPHER

 

Mandager – Jeg elsker mandager! Det er dagen da ting kicker igang igjen. Man får en ny sjanse til å gjøre den kommende uken enda bedre enn den forrige, og det er som en nyttårsaften hver eneste mandag. Love it!

Ekstremt lukt sensitiv – Jeg har en veldig sterk luktesans, og derfor takler jeg ikke å være i nærheten av ting som lukter ille. Inne på Farmen kjendis ble ikke dette særlig lett, med tanke på at de fleste luktet svett, tåfis og det stinket fra dyrene. Haha!

SKJØRTHER / TOPPHER

Snooze – Jeg har en skikkelig dårlig vane. Jeg snoozer nesten hver eneste morgen. Jeg bare klarer ikke å våkne. Også er det jo så deilig å fortsette og sove når alarmen ringer. Stakkars Per Fredrik.. Uffda!

Paranoid – Jeg tror kanskje at jeg er typ verdens mest paranoide menneske. Jeg er alltid livredd for at noen skal kidnappe meg, bryte inn i huset eller gjøre noe annet fælt. Jeg har sett mye sjukt, og mange syke mennesker som virkelig har gjort inntrykk. Heldigvis gjør paranoiaen min at jeg tar mange forhåndsregler, så det skal ekstremt mye til for at noe faktisk skal skje. Men man vet aldri.

1 kommentar
    1. Åh du har så fin naturlig brun farge . Har du bilde av ditt naturlige hår altså fargen ? Hvor mange gram eller pakker tapehår bruker du ? Hvordan får du plass ? Har du naturlig tykt hår?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg