5 Fun facts om meg

Marie – Noe ikke så mange vet er at mellomnavnet mitt er Marie. Så lenge jeg har levd har jeg kun brukt det navnet det første året jeg blogget. Ellers enn det; nada. Jeg har aldri følt at Marie var helt “meg” om dere skjønner? Det er jo et fint navn. Men ikke helt meg. Så derfor har jeg heller aldri brukt det.

Stjernetegn og horoskop – Jeg tror på at det finnes mer ting der ute enn vi forstår. Horoskop og stjernetegn derimot.. Det tror jeg ikke noe særlig på. Tror virkelig ikke at datoen man ble født har sååå mye å si for resten av min eksistens. Tenker at livet blir det man gjør det til.

Overlevde takket være – Da jeg var 4 år opererte jeg bort mandlene mine. Legene gjorde en slurvete jobb og lukket ikke igjen kuttene i halsen min ordentlig. Det gjorde at jeg nesten endte opp med å blø ihjel, og måtte få (av det mamma husker) en hel liter med blod fra blod-donasjon. Så tusen takk til dere som donerer blod. Det er takket være slike mennesker som dere at jeg lever den dag i dag.

Juger aldri – Er det én ting jeg hater så er det løgn. Fortell meg heller en sannhet som er litt kjip enn å juge til meg. Sannheten kommer alltid frem, og desto lengre man tror på en løgn, desto verre blir det når sannheten kommer frem. Personlig lyver jeg aldri. Jeg har også verdens verste pokerfjes, så jeg hadde ikke klart om jeg selv ville. Hehe!

Favoritt programmer – De tvprogrammene som jeg elsker mest for tiden er; Lucifer, Queen of south og Dynasti. Alle programmene passer personligheten min på hver sin måte.

4 kommentarer
    1. Alle lyver, Stina. Det kan være for eksempel at du tekster ei venninne at du “er på vei” mens du fremdeles står på badet og gjør deg klar. Det er løgn det også, selv om det ikke er sånn kjempealvorlig. Men jeg forstår hva du mener. Jeg klarer heller ikke lyve sånn ordentlig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg