10 Ting jeg vil gjøre før jeg dør

Svømme med delfiner – Jeg har skikkelig lyst til å svømme med delfiner eller kjøre båt og se at de svømmer langs båten. Tenk så magisk å oppleve det!

Bake – Jeg elsker å bake, og gjør at ganske ofte. Det er jo så gøy! Har skikkelig lyst til å bli enda flinkere på å bake og lære med å lage skikkelig fancy kaker og makroner! Bare dumt det er så usunt, haha!

Meditere – En ting som jeg tror at virkelig kunne vært sunt for meg er å begynne med meditering. Så det er en ting jeg virkelig vil lære meg å gjøre!

Trehytte – Rundt i Norge finnes det hytter i trærne man kan leie og bo i. Tenk så gøy å bo i en sånn en, en natt! Det må jeg virkelig ta med Per Fredrik på!

Undervannsrestaurant – Nå har det nettopp åpnet en undervannsrestaurant i Lindesnes, og den har jeg skikkelig lyst til å dra på. Tenk så gøy å spise under vannet og kunne se på fiskene svømme i sitt naturlige hjem mens man spiser. Så spennende!

Spasere over glødende kull – Det er helt rart, fordi jeg har et klart minne av at jeg har over glødende kull. Men jeg har ikke tatt noen bilder av det eller skrevet om det, så det kan ikke ha skjedd. Sykt mindfuck. Jeg har uansett veldig lyst til å oppleve det i virkeligheten og se hvordan det faktisk er. Tipper det er ganske varmt undr føttene. Burde ikke ta en pedikyr og fjerne all død hud på føttene rett før det for å si det sånn. Hehe!

Afrikansk stamme – Jeg har skikkelig lyst til å reise ned til Afrika og besøke stammene i et av landene. De lever jo virkelig på en helt annen måte enn vi i Norge gjør, og jeg tror det ville gitt meg et helt nytt syn på verden.

Fly førsteklasse – Selv om det er teit dyrt, så hadde det vært skikkelig gøy å kjøre førsteklasse til USA eller en annen langdistanse. Tenk så gøy og luksuriøst!

Dødehavet – Jeg har skikkelig lyst til å bade i dødehavet. Der er det så mye salt at man kan ligge og flyte mens man leser avisen. Mamma bodde i Israel en periode da hun var ung, og har fortalt meg masse om å bade i dødehavet!

Besøke alle 7 kontinenter – Det å reise er noe som virkelig gjør at man lærer hvordan mennesker og verdenen faktisk er. Så jeg har lyst til å oppleve alle de 7 kontinentene og se hvordan menneskene lever i alt fra Asia til Australia.

7 kommentarer
    1. Høres ut som flere fantastiske opplevelser du har lyst til å gjøre før du dør, mye av dette som hadde vært interessant å se på bloggen din også 😀

    2. Har reist to ganger på første klasse de siste to årene. Skal igjen i desember i år. Du blir seriøst bitt av basillen og vil aldri slutte. Du er nødt til å prøve. Men ikke til USA. Prøv heller lengre distanser. Feks langt i Asia. Og nei, business og first er ikke det samme! Som natt og dag:)
      Har også som drøm å dra til alle sju kontinenter. Mangler bare Australia nå. Men man får ikke sjekket av det ved å bare dra til Canaria øyene altså 😉

    3. Hvis du skal bade i Dødehavet.. Tips fra meg; ikke spre beina! Haha! Du må serr gå og knipe igjen, samla bein hele veien ut.. Det begynner å svi skikkelig oppi huha og rompa xD og man burde ikke (!) barbere seg noen dager i forveien eller sånn. Det er fryktelig vondt altså.. Men det er veldig gøy å ligge der og flyte!

    4. Hellu, jeg er ganske ny på bloggen. Ivlle bare si at om du kjører med en liten jolle på Austevoll kan niser svømme rumdt båten. Jeg kjørte en liten jolle, og slrudde av mtoren helt. Da kom fire, fem niser (delfiner). De svømte lenge rundt båten. Det var så magisk✨💫

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg