Farmen Kjendis på TV i kveld!

På nyåret en gang starter Farmen Kjendis sesongen jeg er med i! Allerede i kveld kan dere få se en smakebit av den nye sesongen, og dere kan bli kjent med alle oss deltakerne. Skru på TV2 kl 22:15 så får dere sett den første episoden! Det er også mulig å se på TV2sumo. Bare søk opp “Farmen Kjendis”.

Har ikke sett den første episoden enda, så jeg gru-gleder meg skikkelig! Gruer meg egentlig mest til om jeg ser igjen kattungene. Ble så glad i de at hver gang jeg har sett den ene pusen på bilder / intervjuer av meg har jeg begynte å gråte. Hehe, uffameg!

Det blir gøy å se igjen gården og få litt følelsen av å være der igjen. Det var jo litt av en opplevelse, så jeg gleder meg til dere også skal få se!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg