23’000 skritt på en dag – Slik trener jeg om sommeren!

Herregud for et fantastisk vær som har kommet nå! Da jeg stod opp tidlig i dag var det allerede 20 grader ute. Altså, hvor amazing er ikke det? Kjenner bra vær gjør så mye for humøret mitt. Får så mye mer energi da!

Siden det var så deilig vær og sol benyttet jeg anledningen til å sole meg litt. Ble ikke så altfor lang tid, for jeg har hatt sykt mye å gjøre i dag. Har begynt på et nytt og svært prosjekt i hagen i dag, og det tok sin tid. Måtte flytte en del av ferdigplenen, måle opp, jevne ut hele området og legge duk.

På toppen av det hele bestemte jeg meg plutselig for å klippe hele hekken med håndsaks også (riktignok saks til hekk altså, haha. men ikke elektrisk). Så denne kroppen har virkelig fått kjørt seg i dag! Har gått over 23’000 skritt og forbrent 2800 kalorier. Altså, hagejobbing er tidenes trening! Hehe! Passer meg perfekt!

Nå som det er sommer går jeg en god tur hver morgen med Chloe også holder jeg på med prosjekter i hagen, og det er uten tvil mer enn nok trening. For jeg går som regel 15’000-20’000 skritt hver eneste dag! De dagene jeg ikke holder på med noe i hagen blir det som regel en ettermiddagstur også.

Forresten; det er absolutt ikke for noe slanking eller noe sånt. Jeg bare elsker at kroppen min endelig er frisk og jeg endelig kan være aktiv og bruke kroppen til noe annet enn å ligge rett ut og være drit deprimert og full av angst, hehe!

Nå har jeg i alle fall nettopp kommet inn og tatt en dusj. Siden Per Fredrik streamer på twitch til 22 ish, holdt jeg like greit på i hagen til 22. Er jo sommer og varmt, så hvorfor ikke? Trenger ikke slenge meg nedpå sofaen bare for at klokka viser et visst tall. Men nå skal det bli digg med middag og litt kveldskos med skatten min!

1 kommentar
    1. Du er så flink stina 🙂 har lastet ned en skritteller app på telefonen min og for noen dager siden gikk jeg litt over 32.000 i løpet av en dag. Merkes godt at man har vært i aktivitet på slike dager.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg