Styrketrening hjemme!

Nå som jeg endelig har fått sommerferie kan jeg endelig fokusere 100% på treningen, og bygge opp kroppen min igjen. Etter at jeg var utbrent i vår og lå rett ut i månedsvis fordi jeg var så dårlig i kroppen, har jeg virkelig hatt litt av en kamp om å komme meg opp igjen.

Nå begynner endelig kroppen min å bli frisk nok til at jeg kan kicke skikkelig igang med styrketrening igjen. Frem til nå har det blitt mest powerwalk, og noen få styrkeøkter. Men fremover blir det mye mer styrke, og mye hardere styrke. Akkurat nå er jeg flaut svak i kroppen, men med litt muskelminne og en god dose viljestyrke skal jeg klare å bli skikkelig sterk igjen. 

Jeg har jo massevis av vekter hjemme på treningsrommet, og alt av utstyr jeg trenger for å komme skikkelig igang. Eneste jeg føler jeg mangler er en treningsbenk. Så det bør jeg kjøpe! Ellers enn det har jeg alt jeg trenger for å trene styrke. Så nå er det ingen unnskyldninger. Hehe! 

Når jeg får kommet meg i form igjen har jeg lyst til å dele mer treningsvideoer med dere. Jeg kan jo så mye om trening fra før av, og dere spør jo hele tiden om jeg kan lage flere treningsvideoer. Så ja; det kommer. Det bare tar litt tid! 💪🏼

9 kommentarer
    1. Det hadde vært veldig gøy å følge deg i treningsutviklingen😁 kanskje du kan dele noen videoer eller innlegg om hvordan treningen går slik at vi får se utviklingen, det hadde vært spennende og motiverende til å trene selv😁😁

    2. Så herlig med ferie og masse tid til trening da.
      Her er eg også blitt heilt flaut utav for i forhold til hva eg pleier å være…
      Men er bare å bite det i seg å komme i gang igjen, tiden får bli tidlig morgen før ungene våkner og etter dem er lagt på kvelden…
      Men igjen så har eg også ganske fysisk jobb, så heilt gale er det vel ikkje. Bare ikkje så bra som eg var og ønsker å være.
      Lykke til videre

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg