Dette skal jeg i dag!

reklame; klær

Nå skal jeg straks dra til Oslo. I dag skal jeg møte Anne Brith, som er en god kollega og venninne. Hun er vel den bloggeren jeg har mest kontakt med, og som jeg snakker mest åpent med om alt mulige bloggting. Hun er så tøff som tørr å si sine meninger om alt mulig, og det er virkelig noe å bli inspirert av! 

SNAPCHAT STINABLOGG 👻

_____

Senere i dag skal jeg også innom kontorene til United Screens en tur. Det er jo nettverket jeg jobber med på YouTube. Så det er de som hjelper meg med å selge inn annonser til den kanalen. Syns virkelig gjengen på U.S er helt fantastiske! Hver gang jeg er der blir jeg sittende og skravle i timesvis, fordi de bare er så spennende å snakke med! 

Genser – Gina Tricot, HER  //  Bukse – Bik Bok, HER

Sko – nly, HER  //  Veske – Gucci, HER

Jakke – nly, HER

——————————-

Siden det er litt kaldt i dag har jeg kledd på meg med den nye genseren min. Den er jo så utrolig fin, og ikke minst; VARM. Det kommer fra noen som kan sitte i en stue med 25 grader under to pledd og fortsatt fryse. Haha! Jeg er veldig frysen av meg, men denne genseren varmer virkelig. Også klør den ikke! Det er jo nesten det beste. Det beste er jo hvordan den ser ut. Den er jo så fin! Digger at søsteren min dro og kjøpte matchende samme dag, fordi hun bare forelsket seg i den! 

Nå får jeg nesten komme meg avgårde, for nå begynner klokken å bli mye! Oppdaterer dere fra snapchat (stinablogg) utover dagen! 

4 kommentarer
    1. som kjent toppblogger og forbilde burde du heller heve deg over slike kommentarer som fra «Marie» istedenfor å bare slå tilbake.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg