Høstens fineste strikke-gensere!

// reklame

Etter at jeg la ut bilde med strikkegenser på snapchat i går, har det rent inn spørsmål om hvor jeg har kjøpt den. Genseren er fra shein.com, men av det jeg kan se er den dessverre utsolgt.

Men, jeg har tittet litt rundt på Gina Tricot, og jeg har funnet en god del andre helt nydelige strikkegensere! Fikk så lyst til å klikke hjem den svarte med fuskepels og den hvite med volang ermer. De er så fine! 

Svart med fuskepels – HER  //  Hvit – HER (50% rabatt nå!)

Strikkegenser med zippers – HER (kun 124,- kr NÅ!)  //  Grå strikkegenser – HER

 

Strikkegenser med volang ermer – HER  //  Turkis strikkegenser – HER

 

Grå strikkegenser med volang ermer – HER  // Svart strikkegenser – HER  

 

 

Hvilken likte du best?

6 kommentarer

Siste innlegg