VG Intervju, Finland +++ Uken som gikk #32

Ukens opptur
– 
At det går veldig bra på jobben for tiden når det kommer til business. Jeg fikk en manager for bare noen får uker siden, og de gjør en helt fantastisk jobb! I tillegg fikk jeg også dratt til Finland i regi av United Screens, denne uken for jobb, så det var jo veldig gøy!
Ukens høydepunkt
– Å reise til Finland med Per Fredrik. Selv om det var kaldt og jeg måtte jobbe en god del, fikk vi masse tid til å være sammen og finne på ting rundt i Helsinki. Så det ble en utrolig morsom og koselig miniferie!

Ukens sjokk 
– Tidlig denne uken kom intervjuet fra VGTV der vi snakket om intimgrensene til Per Fredrik og meg på Snapchat. Vel, jeg fikk litt sjokk da jeg så at jeg var topp-nyheten på nyhetsdelen av VG Snapchat den dagen. Hele intervjuet kan du forresten se HER.

Ukens meste leste innlegg:

“4 Ting jeg ikke gjør foran kjæresten”

“Leppene mine ble gigantiske!”

“7 Grunner til å ha kjæreste”


Hvordan var din uke?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg