Vi må reise allerede i kveld!!

Herregud for en dag dette har vært! Denne dagen har virkelig gått i ett og her har det kokt. Per Fredrik og jeg fikk beskjed for bare en knapp time siden om at vi skal til Helsinki I MORGEN! Altså, whaaaat!?

Jeg fikk en jobb for YouTube kanalen min som er grunnen til at vi reiser dit. Så jadda, da blir det rett til Finland da! Har aldri vært der, så det blir gøy å besøke det stedet! Vi må reise inn til Gardermoen allerede I KVELD, for flyet vårt går tidlig i morgen, og da måtte vi stått opp i 4 tiden i natt om vi skulle kjørt inn i morgen. Så da booker vi oss inn på hotell i dag og kan sove en god del lengre tid i morgen. 

Herregud, dette ble så spontant! Jeg elsker spontane ting da. Men det får da være grenser. Hahaha! Gøy blir det i alle fall, og jeg elsker jo å reise!

16 kommentarer

Siste innlegg