Uken som gikk #31 – DNA test, Botox, Sjokk, Halloween ++

Ukens opptur
– Denne uken har jeg fått masse gode bloggtips av Anne Victoria fra Nettavisen da vi hadde møte. Vi klekket ut mange gode idéer til ting jeg kan skrive om. Anne Brith ga meg også noen geniale triks og tips denne uken som virkelig har hjulpet meg. Elsker når jeg får gode råd og tips av snille kollegaer!

Ukens sjokk – Tidligere denne uken fikk jeg tilbake resultatene fra DNA testen min. Jeg fikk mildt sagt litt av et sjokk! Jeg har alltid tenkt at jeg ikke er helt norsk. Men at jeg skulle være fra det landet jeg var fra, hadde jeg aldri trodd. I videoen under kan du se hvordan testen gikk!

Ukens beste treningsøkt
– Hadde jeg på fredag. Da fikk jeg trent skikkelig styrke på hele kroppen på gymmet, og det var så herlig! Har som mål å komme i skikkelig form og løfte egenvekt på knebøy, så jeg har litt av et prosjekt forran meg. Etter jernmangelen i sommer har jeg mistet mye muskler, og har blitt flaut svak! Men forhåpentligvis kommer jeg fort tilbake i form. Elsker å være sterk! Så det gleder jeg meg til å bli igjen!

Ukens koselige 
– Da jeg kom hjem fra jobbmøte på torsdag ventet det en overraskelse til meg rett utenfor huset. Jeg hadde nemlig shinet og fikset opp masse med Per Fredrik dagen før i hagen og rundt huset, og gjort det klart for vinteren og pyntet opp litt. Men jeg irriterte meg litt over hageslangen som la som et kaos rett utenfor huset. Den gjorde det så rotete! Så jeg mumlet litt for meg selv at det burde vi fikse til våren eller noe, sånn at det blir finere.

Vel, da jeg kom hjem på torsdag hadde Per Fredrik kjøpt oppheng til hageslange med sånn greie som gjør at den trekkes inn automatisk, så ikke hageslangen ligger overalt som et kaos. Altså, hvor søt går det ann å bli? Det var litt av en jobb å sette den opp også, og han måtte blant annet drille den inn i veggen og holde på med det lenge. Det var virkelig en fantastisk overraskelse å komme hjem til! Jeg er veldig perfeksjonist, så den hageslangen som har ligget kaotisk rundt utenfor huset har irritert meg leeeenge. Men jeg har bare aldri sagt noe, før jeg mumlet det litt høyt for meg selv. Per Fredrik altså, han ordner opp! Hehe!

Dere som følger meg på snapchat (stinablogg) så jo hvor glad jeg ble, og det var virkelig ikke uten grunn!

 

Ukens tanke
– Denne uken har Halloween vært på hjernen min. Det har dere sikkert merket her på bloggen! Jeg gleder meg skikkelig til Halloween i år, og jeg har så mange kule oppskrifter og DIY prosjekter jeg gleder meg til å dele med dere!

 

Ukens nedtur
– Denne uken har jeg hatt mye vondt i nakke og hode, fordi botox’en min har gått ut. Så det har vært veldig kjipt! Men på tirsdag skal jeg ta refill, så det gleder jeg meg til!

 

🌟

Hvordan var din uke?

🌟

 

 

20 kommentarer
    1. Sååå utrolig søtt av PF og kjøpe ett hageslange-oppheng. Tnåååå dåner<3 også så utrolig snilt av han med tanke på at dette tok lang tid osv. Han måtte drille liksom. Tnåååå<3

    2. Hei kan du adde meg på snap er en fan av deg jeg heter kiniula321 og kan du skrive tilbake hvis du orker?❤️

    3. Heihei, litt random spørsmål! Men er på leting etter ny sofa, og liker din så veldig godt! Lurer på hva den heter 😀

    4. Hei Stina!! Jeg lurte bare på om du kunne ha en sminke look for halloween der du går nøye inn på det med latex? Jeg er 13 og skal selv med mamma bruke latex for første gang, jeg skal være en litt små sexy katt med litt arr og sår, kan du vær så snill og lage denne looken? Med Latex sår + katte snute, ører,hverhår, osv…

    5. Morsomt at du tok en DNA-test! Jeg har også gjort det, og jeg var tydeligvis fra alle verdensdelene. Amerika, Europa, Afrika, Asia og Oseania, haha.
      Ville også bare si at selv om det ikke kom frem at du var fra en annen verdensdel elns, så betyr det ikke at en av dine forfedre lang langt tilbake, ikke er asiatiske f.eks. Det at det ikke blir vist i testen betyr bare at prosenten var såpass liten/at det skjedde for så utrolig langt tilbake at testen ikke “tar det opp”. Og det kan godt hende at moren din eller andre på hennes side av familien, er fra et annet sted. du får 50% av din genetikk fra morens side, og 50% fra faren din. Men det er ikke bestemt hva disse 50% skal være, så det kan hende du rett og slett bare ikke fikk de “ikke-europeiske” genene.
      Håper dette ga litt mening, hahah

    6. Hei, hvordan gikk det egentlig med jernmangelen du snakket om? Er du bra igjen nå? 🙂 Og oppdaget legene det etter en blodprøve, eller?
      Jeg har vært SKIKKELIG dårlig i en lang periode nå. Ufattelig trøtt og dårlig hele tiden.. Vært hos legen og tatt blodprøver osv., pga mistanke om vitaminmangel eller lignende, men de finner ingenting. Sier ting “ser bra ut” osv.. Men jeg har det jo slettes ikke bra 🙁
      Håper du vil fortelle hvordan du fant ut av det, og hva du gjorde for å bli bedre. Trenger desperat hjelp <3

    7. Hei Stina! Jeg bare lurte på en ting. Jeg vet det er lenge til karneval å sånn men jeg og vennene mine har allerede begynt å planlegge😂Å jeg tenkte å kle meg ut som……Deg!!!!! Så jeg lurte bare på hva jeg skal ha på meg…. Hva tenker du er din stil…PS:ikke så dyre klær😂

    8. Hei Stina! Jeg bare lurte på en ting. Jeg vet det er lenge til karneval å sånn men jeg og vennene mine har allerede begynt å planlegge😁Å jeg tenkte å kle meg ut som……Deg!!!!! Så keh lurte bare på hva jeg skal ha på meg…. Hva tenker du er din stil…PS:ikke så dyre klær😂

    9. Hei Stina! Jeg vet det er lenge til karneval og sånt men jeg å vennene mine har allerede begynt å planlegge litt. Og jeg skal være……Deg!!! Men jeg har et lite problem eller to. Jeg vet ikke hva jeg skal ha på meg! Hva tenker du er din stil? Jeg er bare 10 år så det er ikke mange av klærne dine som passer meg! Men ja. Også til nummer to….Skal jeg ha parykk? Jeg har jo ikke akuratt likt hår som deg jeg har stripete hår og det er ganske lyst….Men jeg har funnet en parykk som ligner veldig på ditt hår som koster 135 kroner på lightinthebox. PS:du er bare best!😚😙😍😘😗

    10. Hei Stina! Jeg vet det er lenge til karneval og sånt men jeg å vennene mine har allerede begynt å planlegge litt. Og jeg skal være……Deg!!! Men jeg har et lite problem eller to. Jeg vet ikke hva jeg skal ha på meg! Hva tenker du er din stil? Jeg er bare 10 år så det er ikke mange av klærne dine som passer meg! Men ja. Også til nummer to….Skal jeg ha parykk? Jeg har jo ikke akuratt likt hår som deg jeg har stripete hår og det er ganske lyst….Men jeg har funnet en parykk som ligner veldig på ditt hår som koster 135 kroner på lightinthebox. PS:zi er barr best!😚😙😍😘😗

    11. Hei Stina ❤️ Lurte på om Halloween videoene kommer nå yt eller bloggen
      Håper de fæle smertene gir seg❤️
      <3ellers så høres det ut som en finnuke
      Love u❤️

    12. Hei Stina❤️ Lurte på noe kommer Halloween videoene på yt eller bloggen🤔Ble ganske rørt av det PF jorde
      Håper de fæle smertene forsvinner
      <3Ser ut til at du har hatt en fin uke❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg