Det kom hundrevis av mld på minutter!

// inneholder reklame

I dag gjorde jeg noe jeg ikke har gjort på en god stund. Jeg åpnet Snapchat kontoen min sånn at dere kunne sende meg meldinger, og jeg kunne svare dere. I løpet av bare noen minuttene hadde det kommet inn hundrevis av snapper, og det var så mye koselig å høre fra dere. Jeg rakk ikke å svare på en brøkdel engang, for det kom inn så ekstremt mye.

Men jeg fikk snakket med en god del av dere, og det var så herlig! Det er så gøy å snakke litt mer med dere, og jeg kommer uten tvil til å åpne opp Snapchat kontoen min flere ganger så vi kan snakke sammen! (Heter forresten “stinablogg” på Snapchat)

Topp Nelly  //  BukseNelly

Nå har jeg nettopp dusjet og vasket håret, og smurt meg inn med selvbruning. Jeg elsker den selvbruningen jeg bruker nå. Den er så fin! Det er en mousse som blir skikkelig jevn, og den er superlett å smøre ut. Det beste er vel nesten at jeg trenger bare å ha den på i 1-3 timer (avhengig av hvor brun jeg vil bli) også kan jeg vaske den av.

Takler virkelig ikke selvbruning som jeg må ha på i sånn 8 timer. Da må jeg enten se ut som en snåling halve dagen, eller så må sengelakenet får gjennomgå. Nei takk til begge deler for å si det sånn. Haha! Nei, denne selvbruningen er rett og slett konge! Varer i 5 dager gjør den også! Det sykeste er at den er like bra som de dyre selvbruningene, men denne koster bare 109,- kr. Du får tak i den på Ellos HER.

Nå skal jeg jobbe litt til, også blir det snart lørdagskos på Per Fredrik og meg! Håper dere får en fin lørdag! 

7 kommentarer
    1. Jeg fikk ikke sendt snapp til deg pga at det stod at jeg ikke fikk sende snappen til deg fordi du ikke hadde lagt meg til som venn.?. Isåfall, det jeg lurte på var om du og Per Fredrik hadde planer om å gifte dere i nermeste fremtid? Det hadde bare vært så super koselig❤️💍👰🏻🤵🏻

    2. Jeg digger deg og du er sykt kul og pen ogsånt, men på skolen så så vi en dokumentar om hvor farlig energidrikker er for deg og det å drikke masse av det kan drepe deg, jeg vet at dette sikkert ikke er en kommentar du vil høre men jeg vil bare at du skal vite om det, altså det er ikke noe farlig om du liksom drikker en red bull innimellom men å drikke det ofte kan være farlig, jeg ville bare at du skulle vite dette og det kan godt hende du sikkert vet det allerede men det får gå, ellers så elsker jeg bloggen din og digger å lese den❤️❤️❤️

    3. Kan du lage en ny sminkevideo på youtube der du sier hvor ting skal å sånn? Å at du sier hva ting er å hva det heter☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg