En ny favoritt!

// inneholder reklame

I dag dro jeg til Tønsberg en tur med Rebecca for å spise litt lunsj sammen, som dere kanskje så på snapchat (stinablogg)? Jeg hadde så sinnsykt lyst på BBQ burgeren fra Kverneriet, så da ble jeg veldig glad når Rebecca ville være med. Men, mer i det i morgen! Først vil jeg vise dere dagens antrekk! 

I dag fikk jeg brukt den nye blusen min, og herreguuuuud jeg er helt forelsket i den! Den er så meg som det går ann å bli! Skikkelig rosa og søt! Med både innsvingning i livet og søte ermer!

Den er uten tvil en ny favoritt i garderoben min! De har den i både helsort og sort med blomster, og jeg har en sterk følelse på at jeg kommer til å kjøpe minst en av de! Den er jo bare så fin! 

Jakke – Zara

BluseBik Bok

Bukse – Cheap Monday

SkoNelly

Veske – Victoria’s secret

SolbrillerRayban

Jeg må virkelig le litt av meg selv nå altså. Jeg skulle egentlig prøve å gjøre unna litt kjedelige “behind the scenes” ting eller hva man skal kalle det for bloggen. Aka mail og regnskap… Meeeen, tror dere ikke jeg endte opp på YouTube da?

Jeg har fått helt dilla på hvordan man pynter cup cakes etter i går, så nå har jeg nettopp sett på sånn 40 forskjellige tutorials på hvordan man skal pynte med smørkrem og lage alt fra roser til bikuber og alt mulig. Det er så typisk meg å få dilla på en ting også skal jeg bli verdensmester i det med en gang. Haha! Blir nok ikke siste cup cake innlegget dere kommer til å se på denne bloggen for å si det sånn. Hoho! 

 

💗💗💗

7 kommentarer

Siste innlegg